مدیرعامل بانک شهر با تاکید بر توزیع کارت‌های شهروندی در سطح کشور به صورت یکپارچه گفت: این کارت داراي يک نوار مغناطيسي است که امکان پرداخت تماسي و غيرتماسي را امکان پذير مي کند.

 
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، محمدحسین پورزرندی  با بیان این مطلب تصريح کرد: اين کارت که داراي کيف پول الکترونيک هوشمند است، محصول خلاقانه بانک شهر است که به عنوان بستری امن، سریع، قابل اطمینان و منعطف در راستاي ارائه خدمات نوين بانكي و به منظور رفاه عمومي شهروندان طراحي شده است.

وی با بیان اینکه با داشتن کارت شهروندی ديگر نيازی به حمل پول نقد نيست، افزود: به کمک کارت شهروندی مي‌توان کلیه پرداخت های خرد شهری اعم از هزينه مترو، تاکسی و اتوبوس را بدون نیاز به پول نقد پرداخت نمود.

مدیرعامل بانک شهر ادامه داد: این کارت ترکیبی از کارت شتابی و کارت هوشمند مبتنی بر فناوری citypay است که با ایجاد امکانات مناسب، پرداخت های خرد و روزمره شهروندان را تسهیل می کند.

پورزرندی مهمترین هدف کیف پول شهروندی را ایجاد اطمینان خاطر برای مالکان و سرعت بخشیدن به فرآیندهای مالی خرد عنوان و تصریح کرد: این نوع پرداخت‎ها بدون نیاز به اتصال به شبکه و وارد کردن رمز با سرعت بالا میسر می‎شود.

وی اضافه کرد: این کارت همانند سایر کارت های عضو شبکه شتاب، امکان خرید از پایانه های فروش، دریافت پول از دستگاه های خودپرداز و ... را به صورت برخط (Online) فراهم می‌سازد. همچنین امکان پرداخت های خرد را به صورت سریع، آسان و برون‌خط (Offline) در شبکه پذیرندگی citypay از طریق کیف پول الکترونیکی هوشمند هم فراهم می‌ کند.

پورزرندی افزود:دارا بودن نوارمغناطیسی جهت پذیرش در کلیه پذیرندگی های مجاز شتاب و شاپرک، دارا بودن چیپ با واسط تماسی (Contact) جهت پذیرش در کلیه پذیرندگی های مجاز شاپرک، دارا بودن چیپ با واسط غیرتماسی(Contactless) جهت پذیرش در کلیه پذیرندگی های مجاز و ناوگان حمل و نقل عمومی شهری،امنیت بالا و بکارگیری روش های رمزنگاری و مدیریت کلید بومی و امکان تخصیص اعتبار به کیف پول الکترونیکی هوشمند از ویژگی های منحصر به فرد کارت شهروندی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار