ساری /

معافیت تعاونی های روستایی از پرداخت مالیات

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت : با مصوبه مجلس شورای اسلامی تعاونی های روستایی از پرداخت مالیات معاف شدند.سشقه

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، حجت الاسلام علی اکبر ناصری در حاشیه افتتاح پروژه های هفته تعاون بابل در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اگر بخواهیم به حوزه های برتر رشد اقتصادی و تعاون برسیم باید در حد توان در این عرصه فعال باشیم.

وی افزود: در قرآن کریم ،حوزه تعاون مورد نگاه ویژه ای شده و جامعه انسانی به طور عام برای مشارکت و هم افزایی در راستای هرگونه اقدامی که قرآن آن را نیکو دانسته،دعوت شده است.

ناصری با تاکید بر ضرورت تعریف درست از مسیر تعاون، تصریح کرد: باید مسیر تعاون را درست تعریف کنیم به گونه ای که اگر قرار شد جمعی سرمایه گذار را با هم جمع کنیم، نباید نقش آنها در مدیریت برابر باشد، زیرا این راه به سرمنزل مقصود نمی رسد.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی افزود: برای برداشتن گام بلند در اقتصاد و مصون ماندن از آسیب های تمرکز ثروت در دست افراد محدود، باید حوزه تعاون را گسترش داد و لازم است بستری فراهم کرد تا مردم با آرامش سرمایه گذاری کنند.

ناصری گفت: تشکل های تعاونی در روستاها باید درجهت افزایش صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی از جمله احداث سردخانه ها، کارخانه های تولید و فرآوری محصولات کشاورزی تلاش شود.

وی افزو : مصوبه ای در مجلس شورای اسلامی داشته که تعاونی های روستایی معاف ازپرداخت مالیات معاف و در اعطای تسهیلات توجه خاصی به فعالان این حوزه می شود.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: با تحریم های اخیر روسیه، مازندران فضای مناسبی برای صادرات محصولات و صنایع تبدیلی به کشورهای آسیای میانه و سی آی اس دارد./ز

برچسب ها: معافیت ، روستا ، مالیات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.