معاون گردشگری؛

توقف صدور روادید گرجستان مختص اتباع ایرانی نیست/توقف صدور روادید در پی تصویب قانون جدید مهارت بوده است

معاون گردشگری با اعلام این خبر که توقف صدور روادید از سوی کشور گرجستان مختص اتباع ایرانی نیست، گفت: این اقدام در پی تصویب قانون جدید مهاجرت در کشور گرجستان صورت گرفته است.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران،به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مرتضی رحما‌نی‌موحد افزود: موضوع توقف صدور روادید برای اتباع ایرانی در مبادی ورودی گرجستان از طریق وزارت امور خارجه پیگیری و علل این اتفاق مشخص شد.
 
معاون گردشگری با اشاره به اینکه توقف صدور روادید از سوی کشور گرجستان، مختص مبادی ورودی است، تصریح کرد: مسافران می‌توانند برای دریافت روادید گرجستان به سفارت این کشور مراجعه کنند.
 
وی علت اصلی این اقدام را تصویب قانون جدید مهاجرت در گرجستان دانست و تصریح کرد: قانون جدید مهاجرت و صدور روادید یک ماه قبل در این کشور به تصویب رسیده و مختص جمهوری اسلامی ایران نیست.
 
رحمانی‌موحد اظهار داشت: در حال حاضر لغو روادید کشور گرجستان در ارتباط با مسافران و اتباع کشورهای عضوCIS، ناتو، اتحادیه اروپا، عربستان، قطر و ژاپن اجرا می‌شود و سایر کشورها باید برای دریافت ویزا به سفارت این کشور مراجعه کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار