مراسم بدرقه کاروان ورزشی ایران به مسابقات اسیایی؛

هاشمی: چهارمی دوره قبل المپیک اسیایی تصادفی نبود/سلیمی: تعویق پرداخت جوایز قهرمانان خوب نیست

مراسم بدرقه کاروان ایران به بازی‌های آسیایی که در سالن همایش های صدا وسیما برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛امشب از ساعت 18 الی 22 مراسم بدرقه از کاروان تیم های ملی ایران در رشته های مختلف ورزشی برای شرکت در مسابقات اسیایی اینچئون کره جنوبی برگزار می شود.

کیومرث هاشمی  رییس کمیته ملی المپیک در حاشیه مراسم بدرقه کاروان اعزامی ایران به اینچئون گفت: از گودرزی تشکر می‌کنم که در مدت 8 ماه حضورش در وزارت ورزش و جوانان به کمیته ملی المپیک کمک کرد تا بتوانیم کاروان خوبی را به بازی‌های آسیایی اعزام کنیم.
 
وی  با بیان اینکه تمام تلاش خود را برای اینکه بتوانیم دل مردم را شاد کنیم به کار خواهیم گرفت گزارشی از المپیک نوجوانان ارائه کرد  افزود : کاروان ایران اعزامی به این مسابقات   6 مدال (3 طلا و 3 برنز) کسب کرد و توانست در بین 200 کشور عنوان بیست و چهارم را به خود اختصاص دهد.
 
وی در ادامه به رشد  3 پله ای ایران نسبت به دوره گذشته اشاره کرد و افزود : متاسفانه این موضوع  کمتر مورد توجه مردم و مسئولان قرار گرفت.با این وجود امیدوارم همین روند ادامه داشته باشد و بتوانیم با برنامه‌ریزی سکوهای المپیک را در آینده کسب کنیم.
 
رئیس کمیته ملی المپیک با بیان اینکه  بهترین‌های 45 کشور آسیایی در المپیک اسیایی حضورمی یابند توضیح داد :در مدت کوتاهی که مسئولیت کمیته ملی المپیک را  برعهده گرفتم  تلاش زیادی صورت گرفت تا نفرات خوبی به این بازی‌ها اعزام شود.
 
هاشمی  با بیان اینکه  18 رشته امکان کسب مدال را در اینچئون کره دارند از حضور 4 رشته به صورت حمایتی دراین بازی‌ها خبرداد و گفت : کاروان ایران 282 نفر عضو دارد که 58 نفر آنها خانم هستند .درمجموع سعی کردیم کاروان را به صورت کیفی به این رویداد مهم آسیایی اعزام کنیم.
 
وی  تصریح کرد: نسبت به دوره گذشته 90 ورزشکار کمتر به این بازی‌ها اعزام شده‌اند اما باز هم تلاش می‌کنیم به امید خدا با نتایج خوبی که توسط ورزشکاران کشورمان  کسب خواهد شد ،  دل مردم را شاد کنیم.
 
رییس کمیته ملی المپیک با تاکید به این موضوع که رشته‌های زیادی لایق  حضور در این بازی‌ها بودند ، اظهار داشت : بسیار شرمنده هستیم که نتوانستیم آنها را اعزام کنیم ،قول می‌دهم که خیلی زود این مشکل را جبران کنیم.
 
رئیس کمیته ملی المپیک شرایط کاروان ایران را خوب توصیف کرد و افزود : خیلی‌ها از من در مورد وضعیت و جایگاه کاروان ایران در این رقابت ها سوال می کنند، اما باید بگویم برای ارزیابی خیلی زود است.

سلیمی:سعی میکنم رکوردم را در اینچئون بزنم/تعویق پرداخت جوایز قهرمانان خوب نیست

پرچمدار کاروان ورزشی ایران گفت:به احتمال زیاد رکوردم را در بازی های اسیایی اینچئون ارتقا خواهم داد.و به هر حال تعویق پرداخت پاداش ورزشکاران بازی های اسیایی برای انگیزه انان خوب نخواهد بود.

بهدادسلیمی افزود:همه بجه ها شرایط خوبی دارند و رکورد هایخوبی در تمرینات زده اندو شرکت در بازی های اسیایی افتخار بزرگی است.و امیدواریم در فاصله باقیمانده تا اغاز مسابقات به شرایط ایده ال برسیم.

وی بیان کرد:از ناحیه زانو مصدوم هستم اما با همه این شرایط مشغول تمرین هستم و تمام تلاشم این است که افتخار افرینی کنم.

سلیمی درباره رکورد گیری وزنه برداران گفت:تمام تیم ملی در مراسم رکورد گیری شرکت کردند و همه تلاش میکنیم با وضعیت خوبی به اینچئون برویم.

وی درباره تعویق پاداش ها گفت: این شرایط خوبی نیست و به هر حال ÷رداخت ان که از سال 2012 به تعویق افتاده تاثیر بدی در روحیه ورزشکاران خواهد داشت.

انتهای پیام/
برچسب ها: مراسم ، بدرقه ، ایران ، اینجئون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار