مولاوردی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

لایحه تأمین امنیت زنان در برابر خشونت و بیمه زنان خانه‌دار نهایی شده است

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: لوایحی در ارتباط با حمایت از حقوق زنان و خانواده نهایی شده که لایحه تأمین امنیت زنان در برابر خشونت و بیمه زنان خانه‌دار از نمونه‌های آن است.

شهین دخت مولاوردی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، ضمن اشاره به آماده و نهایی شدن تعدادی از لوایح در ارتباط با حمایت از حقوق زنان و خانواده، اظهار داشت: یکی از وعده‌های رئیس جمهور ارائه لوایح مذکور بود که مقدمات آن در حال فراهم شدن است و به فضل الهی لایحه مورد اشاره (حمایت از حقوق زنان و خانواده) که بسیار جامع است در آینده ارائه خواهد شد. 

وی در ادامه افزود: لایحه تأمین امنیت زنان در برابر خشونت در جهت حمایت‌های پیشگیرانه و بازدارنده از خشونت و تدابیر حمایتی از این قشر بویژه در مقابل خشونت‌های خانوادگی و لایحه بیمه زنان خانه‌دار از نمونه لوایحی به شمار می‌رود که نهایی شده است. 

شهین دخت مولاوردی در پایان خاطر نشان کرد: تنظیم موضوع حذف تبصره ماده 26 قانون که مربوط به ازدواج سرپرست با فرزند خوانده می‌شود نیز نهایی شده که به مرور به کمیسیون‌های مربوطه در دولت فرستاده می‌شود تا انشاءالله در دستور کار قرار گیرد. 

انتهای پیام/  

برچسب ها: لایحه ، بیمه ، زنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار