تکواندوکاران سوم مهرماه به اینچئون می‌روند؛

کرمی، حجی‌زواره و حاجی‌پور اولین نمایندگان ایران روی شیاپ چانگ آسیا

تکواندوکاران ایران سوم مهرماه راهی بازی‌های آسیایی اینچئون می‌شوند و از هشتم مهرماه به روی شیاپ چانگ مسابقات خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ مسابقات تکواندو بازی های آسیایی اینچئون از 8 مهرماه به مدت 4 روز برگزار خواهد شد که نمایندگان کشورمان در 2 بخش مردان وزنان به این بازی ها اعزام می شوند.

سوسن حاجي پور، سمانه شش پري، كيميا عليزاده، شكرانه ايزدي، فاطمه روحاني و اكرم خدابنده در بخش بانوان و فرزان عاشورزاده، بهنام اسبقي، مسعود حجي زواره، مهدي خدابخشي، يوسف كرمي و سجاد مرداني در بخش مردان اعضای تیم های ملی ایران هستند که سوم مهر راهی اینچئون خواهند شد.

روز نخست مسابقات تکواندو اینچئون سه شنبه هشتم مهرماه با مبارزات اوزان 74- و 87- کیلوگرم مردان و 49- و 53- کیلوگرم بانوان پیگیری می شود.

مسعود حجی زواره در وزن 74- کیلوگرم، یوسف کرمی در وزن 87- کیلوگرم و سوسن حاجی پور در وزن 53- کیلوگرم اولین مبارزان ایران در اینچئون هستند.

چهارشنبه نهم مهرماه، مهدی خدابخشی و سجاد مردانی در اوزان 80- کیلوگرم و 87+ کیلوگرم و سمانه شش پری در وزن 57- کیلوگرم به مصاف رقبای خود خواهند رفت.

همچنین در روز سوم مسابقات پنجشنبه دهم مهرماه بهنام اسبقی در وزن 68- کیلوگرم، کیمیا علیزاده در وزن 62- کیلوگرم و شکرانه ایزدی در وزن 67- کیلوگرم به روی شیاپ چانگ می روند.

در آخرین روز این دوره از رقابت ها نیز، جمعه 11 مهر فاطمه روحانی در وزن 73- کیلوگرم و اکرم خدابنده در وزن 73+ کیلوگرم به همراه فرزان عاشورزاده تکواندوکار وزن 58- کیلوگرم به مبارزه می پردازند.

ملی پوشان تکواندو 14 مهرماه به تهران بازمی گردند.

انتهای پیام/

برچسب ها: تکواندو ، اینچئون ، آسیا ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار