اردوی آمادگی جهت حضور در بازی‌های آسیایی اینچئون کره جنوبی

در اولین مرحله آماده سازی تیم ملی دوچرخه سواری در بخش جاده با حضور هفت ورزشکار برتر کشور که بر اساس سوابق و نتایج مسابقات داخلی و خارجی شناسایی و به اردو دعوت گردیدند برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ نفرات دعوت شده به این اردو را مهدی سهرابی ، قادر میزبانی ، حسین عسگری ، امیر زرگری ، بهنام خسروشاهی ، آروین گودرزی و سید صمد پور سیدی تشکیل دادند که در این میان علیرضا حقی به دلیل آسیب دیدگی و پیگیری مراحل درمان با توجه به فرصت کوتاه تا بازی‌های آسیایی در جمع مدعوین قرار نگرفت.

با انجام تمرینات برنامه ریزی شده و تست‌های پیشرفته با دستگاه SRM و نیز رکورد گیری در جاده در پایان اردو در مجموع مهدی سهرابی ، آروین گودرزی و حسین عسگری و بهنام خسروشاهی که از آمادگی بیشتری با توجه به رشته مسابقاتی و نوع مسیر برخوردار بودند به دور دوم اردو راه یافتند.

گفتنی است که در طول اردو اول کلیه آزمایشات پزشکی و آزمایش دوپینگ با همکاری فدراسیون پزشکی ورزشی و نادو از تمامی ورزشکاران به عمل آمد تا جای شک و تردید در سلامت و پاک بودن ورزشکاران باقی نماند.

اردو دوم از تاریخ 23 مرداد به مدت 11 روز در شهر زنجان برگزار گردید که متاسفانه بهنام خسرو شاهی با عدم حضور در دومین مرحله اردو آماده‌سازی از جمع دوچرخه سواران منتخب جهت شرکت در بازی‌های آسیایی خارج گردید.

در پایان مرحله دوم اردو و با ارزیابی که صورت گرفت نتایج ، حاکی از ارتقاء و آمادگی ورزشکاران و نزدیک شدن به شرایط مطلوب می باشد.

در ادامه برنامه‌های تدارکاتی ورزشکاران رشته استقامت ، مهدی سهرابی و آروین گودرزی همراه تیم‌های باشگاهی مربوطه به مسابقات تور بین المللی East Java اعزام می گردند و حسین عسگری به ادامه تمرینات تخصصی تایم تریل می پردازد .

سومین و آخرین مرحله اردو از تاریخ 17 شهریور همزمان با بازگشت ورزشکاران از مسابقات East Java در استان همدان به دلیل بهره‌مندی از شرایط ارتفاع برگزار خواهد شد و این اردو تا زمان اعزام تیم به بازی‌های آسیایی ادامه می یابد.

انتهای پیام/
برچسب ها: bicycle ، team ، national ، incheon ، تیم ، ملی ، دوچرخه ، اینچئون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار