اعتراف ایتالیایی‌ها در مورد اختصاصی‌ترین نشریه تخصصی خلیج فارس

همزمان با شروع مسابقات جام جهانی لهستان بیرارلی کاپیتان تیم ملی والیبال ایتالیا در مجله اختصاصی والیبال که در ایران و خلیج فارس منتشر می شود مورد توجه قرار گرفت.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ و به نقل از سایت رسمی باشگاه ترنتینو در این مجله اختصاصی که به رنگ‌ها زرد و آبی طراحی شده است، چهار صفحه به کاپیتان تیم ملی والیبال ایتالیا اختصاص داده شده که به دو زبان فارسی و انگلیسی توسط فرزانه آذرفام تهیه و تنظیم شده است.

بیرارلی در این مصاحبه اختصاصی از احساسات واقعی خود در رابطه با رقابت‌های والیبال در ایتالیا و تیم ملی و لیگ جهانی و جام جهانی صحبت کرده است.

وی همچنین صحبت‌های بسیار زیبایی هم در رابطه با باشگاه ترنتینو بیان داشته که از جمله آن می توان به جمله زیر اشاره کرد:در سال‌های اخیر بازیکنان بسیار برگی در تیم حضور داشته‌اند، اما روحیه فوق‌العاده و مسئولیت‌پذیری بازیکنان نتایج خارق‌العاده‌ای در این تیم رقم زد.....

باشگاه ترنتینو در ادامه انتشار این مطلب نوشت:مصاحبه اختصاصی مجله والیبال ایران با امانوئله بیرارلی کاپیتان تیم ملی والیبال ایتالیا و باشگاه ترنتینو فرصتی استثنایی محسوب می شود تا در کشور ایران  که عشق و علاقه به والیبال در آن هر روز رو به افزایش است و این عشق و علاقه از نتایجی که  در عرصه بین‌المللی کسب می شود کاملا مشخص است ، بیشتر و بهتر شناخته شوند.

انتهای پیام/
برچسب ها: بیرارلی ، والیبال ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار