همگام سازی صندوق‌های پیام، اتفاقی دور از دسترس

برای ارتباط با دوستان خود مجبور به استفاده از چند پیام‌رسان هستید؟ آیا تمایل به این دارید که توسط یک برنامه به صندوق ورودی پیام تمام پیام رسان‌های خود دسترسی داشته باشید.

به گزارش خبرنگار اورژانس IT باشگاه خبرنگاران؛ برای ارتباط با دوستان خود مجبور به استفاده از چند پیام رسان هستید؟ آیا تمایل به این دارید که توسط یک برنامه به صندوق ورودی پیام تمام پیام رسان‌های خود دسترسی داشته باشید. 

سلایق مختلف کاربران باعث می‌شود تا آنها هر کدام به سمت یکی از پیام رسان‌ها سوق پیدا کنند و این مشکلی است برای اشخاصی که دوستان زیادی دارند، زیرا برای ارتباط با همه دوستان مجبور به نصب تعداد زیادی برنامه و سرکشی مرتب به آنهاست. 

این امر موجب می‌شود تا کاربر زمان زیادی را صرف معاشرت با دوستان خود کند و به تمام برنامه‌ها سر بزند، اما اگر برنامه‌ای باشد که بتواند تمام این برنامه‌ها را ساماندهی کند، چقدر می‌تواند کار را برای ما آسان کند. 

تصور این را بکنید که یک برنامه قابلیت این را داشته باشد که تمام پروفایل‌های شبکه‌های اجتماعی شما را مدیریت کند، آن روز مطمئنا روز خوبی خواهد بود. 

اما مشکلاتی بر سر راه این پروژه خواهد بود، تفاوت انگیزه‌های درآمدزایی، نوع تبلیغات و حس رقابت برای جذب کاربر بیشتر باعث می‌شود تا پیام رسان‌ها و مدیران ارشد آنها به شرکت‌های دیگر اجازه دسترسی به اطلاعات افراد را ندهند. 

مشکلات امنیتی که بعد از اجرای این پروژه امکان دارد اتفاق بیفتد نیز قابل چشم پوشی نیست. اما در نهایت تعداد محدودی برنامه وجود دارد که امکان دسترسی به تعداد محدودی از حساب‌های شما را ایجاد می‌کند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار