زنجان/

همایش بزرگداشت اولین راهپیمایی بانوان زنجانی در شهریور 57 برگزار شد

همایش بزرگداشت اولین راهپیمایی زنان زنجانی در شهریور 57، با حضور بانوان پیشرو انقلابی و مدیران و مسئولان استان زنجان در دارالقرآن کریم زنجان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛همایش بزرگداشت اولین راهپیمایی بانوان زنجانی در نهم شهریور 57  با اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و هنری و با حضور بانوان پیشرو و فعال انقلابی برگزار شد.

استاندار زنجان، در همایش بزرگداشت اولین راهپیمایی بانوان زنجان که در محل دارالقرآن کریم زنجان برگزار شد، با اشاره  به اینکه اولین هسته حرکت های انقلابی زنجان در سال 56 شکل گرفت، گفت : اولین اقدام مردم زنجان علیه رژیم شاهنشاهی در پی رحلت حاج آقا مصطفی خمینی بود که به همت مرحوم آیت الله صائنی در فضای بسته شهر برگزار شد.

انصاری با تاکید براینکه از سال 56 زنجان یکی از شهرهای پیشتاز در مبارزات انقلابی در سطح کشور مطرح بود، افزود : در تمامی مناسبت ها و اتفاقات آن دوران این شهر یکی از پرتحرک ترین شهری بود که در اخبار می توان اسناد آن را مشاهده کرد.

وی با اشاره به برنامه ریزی و هماهنگی بانوان زنجانی برای برگزاری مراسم شب هفت شهید مرتضایی، یکی از فعالان انقلابی زنجان،  اضافه  کرد: اقدامی که بانوان زنجانی صورت دادند بسیاری از سدها را شکست و روحیه جرئت و جسارت را در مردان بالا برد و به طوری که در آن فضای شدید امنیتی خیابانهای شهر مملو از جمعیت شد.

 استاندار زنجان  با تاکید براینکه  نتیجه  تمام ایثارگری ها و فداکاریهای مردم کشور از جمله زن و مرد پیروزی انقلاب اسلامی بود، خاطر نشان کرد: زنان کشور ما در همه عرصه ها حضور پیشتاز داشته بویژه کسانی که فرزندان خود را به ساحت مقدس انقلاب تقدیم کردند.

 
برچسب ها: همایش ، بزرگداشت ، بانوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.