فلسطین الآن:

ملت فلسطین، با پیروزی بر رژیم صهیونیستی، عزتمندتر شده است

اصرار مقاومت بر اجرای تمام شروط خود از جانب رژیم اشغالگر اسرائیل، امری طبیعی است، ولی ملت فلسطین، تنها به خاطر آن، پایداری و فداکاری نکرده است؛ بلکه آنها این هزینه ها را متحمل شدند تا عزت و کرامت خود را باز یابند و آرمان فلسطین را محقق سازند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از "فلسطین الآن"؛ در آغاز و پیش از هر چیز، باید خدا را شکر کنیم و سجده ی شکر به جای آریم؛ این پیروزی، بر ملت مقاوم و استوار غزه، گوارا باد؛ پیروزی و موفقیتی که اول به فضل خدا و بعد به فضل ایمان به مقاومت و متمسک شدن به آن، به عنوان یک استراتژی در فاع از خود، میهن و شرف و به عنوان تنها گزینه رسیدن به آزادی، اراده ملی و حفظ کرامت و عزت ملت، تحقق یافته است؛ این پیروزی، نوآوری و شکست سنگین و بی نظیری که نیروهای مقاومت و گردان های القسام، بر ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی تحمیل کردند و هیچ یک از ارتش های بزگ عربی، نتوانسته انجام دهد ، گوارای وجودشان باشد.

امروز، غزه و آزادگان جهان، این پیروزی که خداوند به ملت فلسطین و ملت مقاوم غزه، تفضل کرده است را جشن می گیرند، ولی برخی دولت ها و رژیم های عربی اسلامی هستند که دوست ندارند غزه را جز در زیر بمباران و آتش، و غرق در خون و اشک و مصیبت، ببینند. آنها، به مانند شیطان، آرزو داشتند که غزه سقوط کند، اما امیدشان، نا امید شد؛ چرا که وعده های شیطان، دروغ است؛ هرچند، ملت فلسطین، رسانه های توطئه گری که تلاش می کند، این پیروزی را، برای گمراه کردن افکار عمومی، شکست جلوه دهند، نادیده نمی گیریم. 

ملت فلسطین از آغاز اشغالگری رژیم صهیونیستی، صدها هزار شهید و مجروح تقدیم کرده و صدها روستای فلسطینی ویران شده است؛ همچنین، این رژیم اشغالگر، علاوه بر آواره ساختن ملت فلسطین، جنایت‌های بی حد و حصری مرتکب شده اند؛ با این وجود، سازمانهای فلسطینی، هر سال موفقیت های خود در گذشته را جشن می گیرد و هیچ گونه اتهامی به خاطر جنایت هایی که در مناطق مختلف، مانند صبرا و شتیلا، تل الزعتر و اردوگاه جنین، اتفاق افتاده است، متوجه ملت فلسطین نیست؛ چراکه مسوولیت تمام این جنایات، بر عهده ی رژیم صهیونیستی است و مقاومت، وظیفه دارد از خود و ملت بی پناه فلسطین دفاع کند. 

جنگ اخیر را، نتانیاهو بر ملت و مقاومت فلسطین، تحمیل کرد؛ بنابراین، آیا شایسته است که به ما حمله شود، هزاران نفر شهید و مجروح شوند، محاصره ادامه داشته باشد  و در حالیکه از مقاومت بخواهیم به تجاوزات مستمر جنایات خانمان برانداز آنها پاسخ نگوید، منتظر توقف این تجاوزات از جانب آنها باشیم؟ آیا این گونه با شد بهتر است، یا اینکه پایداری ورزیم، مقاومت کنیم، دشمن را شکست دهیم و آن را به پرداخت هزینه مجبور کنیم تا از این به بعد، پیش از آنکه تصمیم به اقدامات تجاوزکارانه بگیرد، هزار بار به عواقب آن بیندیشد. 

اصرار مقاومت بر اجرای تمام شروط خود از جانب رژیم اشغالگر اسرائیل، امری طبیعی است، ولی ملت فلسطین، تنها به خاطر آن، پایداری و فداکاری نکرده است؛ بلکه آنها این هزینه ها را متحمل شدند تا عزت و کرامت خود را باز یابد و آرمان فلسطین را محقق سازند؛ ولی متاسفانه، این رژیم شکست خورده، بعید است که معنی عزت و کرامت را درک کند، و مفهوم پیروزی واقعی را بفهمد.




انتهای پیام./
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار