نورپردازی منطقه 6 تهران چهره شهر را در شب دگرگون می‌کند

در بحث نور پردازی برنامه‌های گسترده‌ای اطراف پارک‌‌های بزرگ منطقه 6 تهران و برخی از معابر و پل‌های عابر پیاده شروع شده است.

افشین خدامی معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 6 تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: برای نور پردازی در بحث زیبا سازی برنامه‌های گسترده ای را آغاز کرده‌ایم از جمله محدوده‌ی بلوار کشاورز که بزودی افتتاح می‌شود.

وی افزود:در پارک لاله و اطراف آن ولیعصر و محدوده‌ی پارک ساعی این کار را پیگیری می‌کنیم و در دست احداث هستند، و تا پایان سال محورها‌یی که درختان بزرگ وکهنسال که درمنطقه 6 نیز بسیار وجود دارند و درپارک‌های بزرگ بدلیل اینکه قسمت‌هایی از این پارک‌ها بسیار تاریک است و از نظر امنیتی شهروندان گلایه‌هایی داشتند برج‌های نوری را خریداری کردیم و قصد داریم دراین نقاط تاریک نصب کنیم.

وی اضافه کرد : در بعضی پل‌های عابر پیاده برنامه داریم که از امکانات جدید‌تر برای نور‌پردازی استفاده کنیم.

همچنین در بخش نقاشی دیواری در خیابان ولیعصر با موضوعاتی پیرامون ظهور و انتظار حضرت ولیعصر(عج) مربوط هستند را پیگیری می‌کنیم.

معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 6 تهران خاطر‌نشان کرد: در زیرگذر جدیدی که احداث شده است مانند بزرگراه گمنام تقاطع کارگر و گمنام تقاطع بزرگراه کردستان المان‌هایی را با موضوعات شهری و مذهبی در حال ساخت داریم که بعد از پایان کار در این محل‌ها نصب می‌شوند و همچنین در زیر گذر چهارراه ولیعصر که به دلیل همجواری با پارک دانشجو و تئاتر شهر در آن مکان به زیر‌گذر هنر‌مندان نیز معروف است المان‌های نمادین را در حال ساخت داریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار