مسابقات گرین گاپ ایتالیا؛

یگانه و حافظی در مصاف با حریفان جهانی

آخرین روز از مسابقات گرین کاپ ایتالیا در رشته تراپ آقایان، عصر پنجشنبه برگزار شد و طی آن نمایندگان کشورمان به مصاف حریفان جهانی خود رفتند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ این رقابت‌ها عصر پنجشنبه با حضور ورزشکاران مطرح جهان برگزار شد که طی آن تیم تراپ کشورمان با ترکیب سید بابگ یگانه و علی حافظی درپنج راند به مصاف حریفان قدرتمند اروپایی و جهانی خود رفتند.

در این رقابت سیدبابک یگانه، توانست با کسب ۱۱۴ در جایگاه بیست و چهارم بالاتر از ورزشکار برزیلی قرار گیرد و علی حافظی نیز با کسب ۱۱۱ امتیاز جایگاه سی ویکمی را به نام خود ثبت کرده و بالاتر از ورزشکار سن مارینویی قرار گرفت.

اما این نتایج در تراپ آقایان در حالی رقم خورد که بابک یگانه پس از سه سال دوری از میادین و تنها با ۲ حضور بین المللی به جایگاه بیست و چهارمی دست یافت و علی حافظی نیز پس از یک دوری بلند مدت از میادین بین‌المللی توانست امتیاز خوبی را از خود بر جای گذارد.

گفتنی است، مائورو دفیلیپیس دارنده طلای وردکاپ جهانی ۲۰۱۰ با کسب ۱۲۳ امتیاز،والریو گرازینی دارنده طلای قهرمانی جهان ۲۰۰۹ با کسب ۱۲۲ امتیاز  و جیولو فیوراوانتی دارنده نقره قهرمانی اروپا ۲۰۱۱ با کسب ۱۲۱ امتیاز هر سه از کشور ایتالیا به ترتیب در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار