آیت‌الله حیدری مطرح کرد

پیروزی مقاومت عامل اصلی اعمال تحریم آمریکا علیه ایران

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: آمریکا برای جلب توجه صهیونیست‌ها و کسب رضایت آنها هر از چندگاهی به دنبال فشارهای خارجی از جمله اعمال تحریم علیه جمهوری اسلامی می‌افتد.

"آیت‌آلله محسن حیدری" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره سیاست‌های آمریکا مبنی بر اعمال تحریم علیه جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: چنین رفتارهایی ناشی از طبیعت استکباری آمریکا است و اگر بخواهیم مثال واضحی برای این مسئله به زبان بیاوریم تشبیه رفتار آنها به مانند سگ است که اگر طرف مقابل از خود مماشات نشان داد به قصد حمله طمع خود را مضاعف و خیز برمی‌دارد.  
 
نماینده مردم اهواز در مجلس خبرگان رهبری به تاثیرات پیروزی قاطع مردم غزه مقابل صهیونیست‌ها اشاره و تصریح کرد: دوست و دشمن متوجه شکست اخیر صهیونیست‌ها مقابل مقاومت شدند و اینکه این پیروزی بدون حمایت‌های جمهوری اسلامی برای مسلمانان مظلوم فلسطین امکان‌پذیر نبود.
 
آیت‌الله حیدری ادامه داد: آمریکا برای جلب توجه صهیونیست‌ها و کسب رضایت آنها هر از چندگاهی به دنبال فشارهای خارجی از جمله اعمال تحریم علیه جمهوری اسلامی می‌افتد.
 
وی خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران و ملت غیور با پیاده‌سازی سیاست‌های "اقتصاد مقاومتی" همچون گذشته تمامی تحریم‌ها را دور خواهد زد.  
 
آیت‌الله حیدری به واکنش دستگاه دیپلماسی کشورمان مقابل تحریم‌های جدید از سوی آمریکا اشاره و بیان داشت: برخوردی قاطع، منسجم و قوی از سوی مسئولان دیپلماسی بدین منظور که دیگر جرأت اعمال تحریم علیه کشورمان را بعد از این همه مذاکره نداشته باشند، همواره مورد انتظار ما است. 

انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار