کاهش آسیب‌های اجتماعی با راه اندازی اتاق فکر کار خیابان

مدیر کل دفتر امور آسیب‌های اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی راه انداز اتاق فکر کار و خیابان با شرکت‌های نهادهای مدنی را اقدامی در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی عنوان کرد.

روزبه کردونی  مدیر کل دفتر امور آسیب‌های اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: تشکیل شورای ساماندهی کودکان خیابانی که همراه با فعال کردن جلسات استانی و راه اندازی اتاق فکر کار و خیابان گام‌های جدی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی محسوب می‌شود که از سوی وزارت تعاون،‌کار و رفاه اجتماعی و برداشته شده است.
 
وی در ادامه با تاکید براینکه اقدامات صورت گرفته با شرکت نهادی مدنی صورت گرفته تصریح کرد: باید دستگاه‌های دولتی و نهادهای عمومی عضو شورای ساماندهی وظایف خود را طبق آئین نامه مصوب دولت انجام دهند و گزارش عملکرد خود را به این شورا ارائه دهند.
 
مدیر کل دفتر امور آسیب‌های اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطر نشان کرد: فعال شدن جلسات استانی شورای ساماندهی با همکاری ادارات کل  امور اجتماعی استانداری‌ها از اقداماتی است که موجب می‌شود مسائل مربوط  به هر استان در سطح منطقه بررسی و راهکارهای منطقه ای برای آن ارائه شود.
 
انتهای پیام/
 

برچسب ها: کاهش ، ایسب ، اتاق ، فکر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار