شماره 1598 منتشر کرد؛

پرونده مجموعه " شمعدونی" باز شد

شماره ۱۵۹8مجله سروش با ده ها مطلب متنوع و پرونده ای مفصل از مجموعه های تلویزیونی "شمعدونی" منتشر و در اختیار علاقمندان قرار گرفت.

به گزارش  حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران ربه نقل از روابط عمومی انتشارات سروش؛ مجله سروش در جدیدترین شماره خود بعد از ماه مبارک رمضان پرونده مجموعه " شمعدونی" به کارگردانی سروش صحت را مورد ارزیابی قرار داد.

مجموعه "شمعدونی" از جمله مجموعه هایی بود که حرف و حدیث های فراوانی در مورد زمان پخش آن به گوش می رسید و ابتدا قرار بود که در ماه مبارک رمضان روی آنتن شبکه سه سیما برود ولی درست در لحظه آخر مجموعه " هفت سنگ" در کنداکتور پخش قرار گرفت و قرار شد سریال " شمعدونی" درست بعد از ماه مبارک رمضان به روی آنتن برود.

در این پرونده گفت و گوهای مفصلی با سروش صحت کارگردان مجموعه " شمعدونی"، نگار عابدی؛ بازیگر و محسن چگینی تهیه کننده مجموعه صورت گرفته است و همچنین گزارش مفصلی از پشت صحنه این مجموعه به نگارش درآمده است.

نقد و بررسی مجموعه های ماه مبارک رمضان، گفت و گو با عوامل برنامه " جشن رمضان"، نگاهی به مجموعه " دیگری" که در شب های قدر پخش شد، گفت و گو با علیرضا مهران بازیگر مجموعه " مدینه"، گفت و گو با فاطمه اسحاق تبار گوینده رادیو جوان، گفت و گو با محمد امین ولایتی تنها تهیه کننده نابینای رادیویی در جهان و گفت و گو با عباس پیری گوینده و تهیه کننده رادیو. جوان از دیگر مطالب خواندنی این بخش مجله سروش است.

یک حقیقت شیرینی که همه می دانیم این است که هنر اول سرزمین ما ایرانیان، شعر است و در عالم شعر این ماییم که حرف اول را می زنیم. از این رو بخش فرهنگ و هنر پرونده این هفته خود را به برنامه هایی اختصاص داده است که قدم به دنیای شعر گذاشته اند و گزارش مفصلی از این برنلامه ها را به رشته تحریر درآورده است. در این پرونده همچنین گفت و گوی مفصلی با محمد مهدی سیار شاعر ترانه " می کشیم" صورت گرفته که می تواند مطالب جذابی را به خوانندگان انتقال دهد.

از دیگر مطالب این بخش می توان به گزارشی از برنامه " هفت" با موضوع فیلم سینمایی "کلاشینکف"، گزارشی از گفته های مهران غفوریان در برنامه " رخ تو رخ"، گفت و گو با مرتضی پاشایی کارگردان مستند " فیلم ناتمامی برای دخترم سیمه" و گزارشی از برنامه " امروز هنوز تموم نشده" ؛ اشاره کرد.

با شدت گرفتن جنایات صهیونیست ها در غزه و همزمان سکوت مجامع بین المللی یکی از موضوعاتی بود که از تلویزیون جمهوری اسلامی ایران در ماه مبارک رمضان  بارها مورد نقد و بررسی قرار گرفت. بخش سیاسی مجله سروش هم این بار موضوع غزه را در راس پرونده خود قرار داده است و مطالب خواندنی زیادی را در این بخش تهیه کرده است.

نقد و بررسی تلاش رسانه های غربی و عربی برای ساختن واقعیتی دروغین از جنایات در غزه، نگاهی به سینمای فلسطین، گفت و گو با مسعود اطیابی کارگردان " ریسمانی نزدیک تر از رگ"، گفت و گو با رایزن پیشین ایران در سوریه، گفت و گو احمد شوهانی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در رابطه با تحولات فلسطین و حمله رژیم غاصب صهیونیست، گزارشی از گفته های مدیر اتاق خبر شبکه پرس تی وی در برنامه " چراغ سبز" رادیو گفت و گو و همچنین گزارشی از گفته های غضنفر رکن آبادی سفیر سابق ایران در بیروت در برنامه " گفت و گوی ویژه خبری" ؛ از دیگر مطالی خواندنی این بخش مجله سروش است که خوانندگان می توانند از آن استفاده کنند.

شماره ۱۵۹8مجله سروش را با ده ها تیتر، مطلب و اخبار دیگر از باجه های مطبوعاتی سراسر کشور تهیه و یا برای اشتراک با شماره تلفن ۸۸۳۴۵۰۶۷ تماس حاصل نمایید.

انتهای پیام/
برچسب ها: پرونده ، غزه ، مجموعه ، تلویزیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار