ضعیف‌ترین نتیجه ایران در تاریخ باشگاههای فوتسال آسیا رقم خورد

شمس همیشه مدعی، حریف آسیا نشد/تحقیر دبیری توسط سامورایی ها

دبیری در مرحله نیمه نهایی به مصاف ناگویا رفت اما این تیم قدرت خود را به رخ دبیری کشید و با نتیجه 6 بر 2 از نماینده ایران پیشی گرفت تا مانع از حضورش در فینال شود.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیم فوتسال دبیری تبریز نماینده ایران در جام باشگاههای فوتسال آسیا در مرحله نیمه نهایی برای حضور در فینال به مصاف ناگویا، نماینده ژاپن در این رقابت‌ها می‌رود.
 
این در حالیست که دبیری با عملکرد ضعیف خود در دیدار پایانی مرحله مقدماتی عنوان سرگروهی را از دست داد و به عنوان تیم دوم صعود کرد تا به مصاف صدرنشین گروهA یعنی ناگویا برود.
 
بر این اساس تیم چونبوری تایلند صدرنشین گروه B نیز به مصاف شن‌زن، نماینده چین و میزبان رقابت‌ها خواهد رفت.
 
دبیری در این دیدار با ترکیب علیرضا صمیمی، فرهاد فخیم، وحید قاسمی، نصرالله مومن، جواد اصغری مقدم و با پیراهن سفید در زمین حاضر شد.
 
با گذشت دقایق نخست رقابت دروازه ایران توسط یار شماره 13 ژاپن باز شد تا دبیری در لحظات آغازین رقابت با مشکل رو به رو شود.
 
با توجه به حاشیه بازی با چونبوری و همچنین اعتراضات شمس به تصمیم داور، سرمربی دبیری بازی را از روی سکو می‌بیند و کردی تیم را از کنار زمین هدایت می‌کند.
 
با گذشت بازی عدم هماهنگی در تیم دبیری باعث شد ناگویا برای دومین بار دروازه صمیمی را باز کند اما کوهستانی تنها چند ثانیه پس از این گل با باز کردن دروازه ناگویا یکی از گل ها را جبران کرد.
 
تیم دبیری با گذشت زمان، بازی را در سدت گرفتند و فخیم با با باز کردن دروازه ژاپن رقابت را به تساوی کشاند.
 
در این دقایق دبیری بی نظمی در ترکیب را کنترل کرده و بازی متعادلی در حال انجام است البته  موقعیت گلزنی دبیری که توسط عزتی بوجود آمد از دست رفت تا بازی با تساوی پیگیری شود.البته تیم ناگویا نیز با زدن توپ به تیرک دروازه دبیری همچنان برای گلزنی تلاش می‌کند.
 
در 2 دقیقه پایانی نیمه نخست بازی، قاسمی با خطا بر روی حریف کارت زرد گرفت.
 
نیمه نخست بازی با همین نتیجه به پایان رسید.
 
***آغاز نیمه دوم
 
در نیمه دوم سرعت بازی بیشتر شده و رقابتی جذاب در جریان است در این نیمه تا کنون دبیری کنترل توپ و زمین را در دست داشته است
 
پس از گذشت 8 دقیقه از نیمه دوم بازی این ناگویا بود که برتری تاکتیکی خود را به رخ دبیری کشید و برای بار سوم دروازه نماینده ایران را گشود.این گل  توسط کی‌تا‌ها‌را بازیکن شماره 3 ناگویا به ثمر رسید.
 
با ادامه بازی کی‌تا‌هارا برای چهارمین بار دروازه صمیمی را گشود تا دبیری باز هم با اختلاف دو گل از رقیب عقب بماند. این گل در دقیقه 32 بازی زده شد و در همین دقایق دبیری برای جبران گل‌های خورده از تاکتیک پاورپلی استفاده کرد.
 
 
با پنج شدن تیم دبیری ناگویا فرصت بیشتری برای گلزنی به دست آورد و توسط دروازه بان و کائورو یار شماره 9 خود دو گل دیگر برای ژاپن به ثمر رساند تا دبیری شش تایی شود و با نتیجه 6 بر2 از حضور در فینال باز بماند
 
این دیدار با همین نتیجه به پایان رسید تا آرزوهای دبیری برای قهرمانی ناکام بماند.
 
 
***شمس رکورد بدترین‌ها را شکست

تیم فوتسال دبیری تبریز با حسین شمس پس از شکست مقابل چونبوری تایلند، در دیدار نیمه نهایی مقابل تیم ناگویای ژاپن نیز  تن به شکست داد تا از صعود به فینال بازماند و بدترین نتیجه تیم های ایرانی در جام باشگاه های آسیا رقم بخورد.
 
تیم فوتسال دبیری تبریز که به عنوان قهرمان لیگ برتر ایران در مسابقات جام باشگاه های آسیا حضور یافته است ، پس از شکست در برابر چونبوری تایلند در مرحله گروهی به عنوان تیم دوم به دور نیمه نهایی صعود کرد اما در این مرحله نیز مقابل ناگویا اوشن ، نماینده ژاپن تن به شکست ۶-۲ داد تا از صعود به فینال بازماند.
 
حسین شمس که چهارسالی خارج از گود قرار داشت و همواره به شدید ترین شکل از مربیانی که قهرمان آسیا نمی شدند انتقاد می کرد ، حالا به عنوان سرمربی حتی از صعود به فینال رقابتها باز ماند تا نه تنها قهرمانی آسیا از دست برود ، بلکه ضعیف ترین نتیجه تاریخ نمایندگان ایرانی در جام باشگاه های آسیا با شمس رقم بخورد و به نوعی رکورد شکنی صورت بگیرد.
 
در این دیدار تیم ژاپنی خیلی زود توسط توموآکی و یوشیکاوا از دبیری پیش افتاد اما در ادامه فخیم و کوهستانی بازی را به تساوی کشاندند تا نیمه اول با این نتیجه به پایان برسد. اما در نیمه دوم در حالی که بازی بیشتر در اختیار دبیری بود با دو گل کیتاهارا همراه شد تا دبیری از سیستم پنج نفره استفاده کند اما نه تنها فایده ای نداشت که دو گل دیگر توسط رایوما و کائورو به ثمر رسید تا تیم دبیری در آسیا تحقیر شود و در این زمینه هم رکورد شکنی کنند چرا که تیم های ایرانی هیچ گاه در ههیچ رده ملی و باشگاهی به یک تیم آسیایی با اختلاف بیشتر از یک گل نباخته بودند اما تیم تحت هدایت شمس دو بار رکورد خود را ارتقا داد و با نتایج ۳-۱ و ۶-۲ مقابل نمیاندگان تایلند و ژاپن شکست خورد.
برچسب ها: فوتسال ، دبیری ، آسیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار