سهرابی: اردوی زنجان یکی از بهترین انتخاب‌های فدراسیون برای برپایی اردو بود

رکابزن استقامت تیم ملی کشورمان گفت: اردوی زنجان از نظر آب و هوا و ارتفاع از سطح دریا یکی از بهترین انتخاب‌های فدراسیون برای برپایی اردو بود.

مهدی سهرابی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درخصوص دومین مرحله‌ی اردوی پیش از شروع بازیهای آسیایی اظهار کرد: اردوی زنجان از نظر امکانات خوب بود و آب و هوای این شهر یکی از بهترین شهرها برای تمرین در این فصل است و ارتفاعی که از سطح دریا وجود داشت به ما کمک بزرگی کرد تا در بازیهای آسیایی ین‌چئون از یک آمادگی نسبی برخوردار باشیم.

وی درخصوص تمرینات ناصری اظهار کرد: تمرینات خوب و سختی را هم در مرحله اول و مرحله دوم داشتیم و می توانم بگویم که ناصری در حال حاضر یکی از بهترین سرمربیان دوچرخه سواری ایران است که می‌تواند در این مدت کوتاه ما را به مرز آمادگی برساند.

سهرابی در پاسخ به این سوال که آیا تا شروع مسابقات نیازی به بازی تدارکاتی دارند یا خیر خاطرنشان کرد: برای بخش جاده من به همراه تیم باشگاهی‌ام در تور سینکادای اندونزی در اواسط شهریور ماه شرکت خواهم کرد و در چند روز آینده یک مسابقه داخلی نیز انجام خواهیم داد اما فدراسیون باید از قبل برای انجام بازی‌های تدارکاتی برنامه‌ریزی می‌کرد تا ما در مسابقات مختلف شرکت کنیم زیرا شرکت در مسابقات باعث نتیجه گیری می‌شود.

وی در ادامه افزود: متاسفانه در حال حاضر تورهای آسیایی  معتبر از تیم‌های باشگاهی بزرگ به جای تیم ملی دعوت می‌کند و فرصت شرکت در رقابت‌های بزرگ به تمام دوچرخه‌سوران نمی‌رسد این کمی برای بازیکنانی که در اردو حضور دارند و در مسابقات شرکت نمی‌کنند سخت است.

انتهای پیام/

برچسب ها: دوچرخه سواری ، بازی ، اردو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار