پیرهادی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

ریاست چمران یک فرصت برای شهر تهران است / شورای شهر تمام و کمال از حضور چمران استفاده خواهد کرد

نایب رییس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران گفت: چمران یک فرصت برای شهر تهران است.

محسن پیرهادی نایب رییس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه تجربه مدیریت مسجد جامعی در سال اول شورای شهر تجربه خوبی بوده است اظهار داشت: تجربه 11 ساله حضور چمران در شورای شهر نیز تجربه گرانقدری است و رقابت اصلی ریاست شورا میان این دو چهره سیاسی کشور است.

نایب رییس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران با بیان اینکه اصولگرایان به دنبال ریاست چمران در شورا هستند گفت: چمران یک فرصت برای شهر تهران است.
 
وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص توجه بیشتر به معماری و شهرسازی، چمران را به واسطه سوابق درخشان در این حوزه و نیز تجربه ارزنده مدیریت شهری به عنوان گزینه مطرح اصولگرایان برای تصدی ریاست شورا عنوان نمود و افزود: حضور چمران به عنوان ریاست شورا به نوعی فرصتی برای تهران محسوب خواهد شد و تجربه ایشان در امر شوراها خود مؤید این مطلب است.
 
نایب رییس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه چمران به نوعی پدر معنوی شورا محسوب می‌شود تصریح کرد: سوابق ایشان در شورای شهر و شورای عالی استانها بیانگر نگاه خدمت به شهر ایشان در تمامی دوره‌ها بوده است و تمامی این موارد مؤید آنست که چمران یک فرصت برای تهران محسوب شده و باید به بهترین وجه از ایشان بهره برد.
 
پیرهادی در پایان با عنوان اینکه رقابت ریاست در سال دوم شورای چهارم به نوعی بین خوب و خوب‌‌تر است خاطرنشان کرد: شورای شهر به صورت تمام و کمال از ایشان بهره خواهد برد.

انتهای پیام/

برچسب ها: چمران ، ریاست ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار