همسر پژمان جمشیدی در سریال "شمعدونی"

ویدا جوان بازیگر نقش هدیه در سریال پژمان از نقش خود در "شمعدونی" می گوید.

ویدا جوان بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران در خصوص بازی و نقش خود در سریال شمعدونی گفت: نقش سارا دختر یک خانواده را در قالب یک پزشک ایفا می کنم که این کاراکتر درگیر ماجراهایی می شود که بُعد کمدی دارد، این شخصیت پیچیدگی های خاصی ندارد که بخواهم بیشتر از این درباره ی آن توضیح دهم.

وی در خصوص قصه شمعدونی عنوان کرد:شمعدونی قصه زندگی یک خانواده پرجمعیت است که اتفاقاتی برایشان رخ می دهد و این اتفاقات بسیار متداول است و ممکن است برای هر خانواده ای اتفاق بیافتد، بنابراین این ماجرا ها یک سری موقعیت های کمدی را به وجود می آورد .

جوان درباره  تفاوت کاراکتر سارا با بازی‌های قبلی او در سریال‌هایی چون پژمان و زمانه اظهار داشت: سارای شمعدونی با نقش های قبلی ام بسیار متفاوت است چرا که هدیه در سریال پژمان یک تیپ بود و شخصیتی جدا از سارای شمعدونی داشت، وجه اشتراک نگار در سریال زمانه با نقش سارا این است که هر دو سعی می کنند به آرامش خانواده کمک کنند و هیچ شباهتی با آن دو نقش قبلی ام ندارد .

وی درخصوص شباهت سارا شمعدونی با شخصیت واقعی خود بیان کرد:سارا  در شمعدونی خیلی به شخصیت اصلی خودم شباهت ندارد و تنها از این جهت که خانواده اش برای او اهمیت ویژه ای دارد به من نزدیک است.

بازیگر سریال پژمان کار با سروش صحت را این‌گونه توصیف کرد: همکاری با صحت بسیار عالی ،خوب ، پراز آرامش، شادی، تبادل نظر و اظهار عقیده است.

جوان پیش بینی‌اش را از بازخورد مردم نسبت به نقش و خود سریال اینگونه بیان کرد:آنکه چقدر نقش من در این مجموعه برای مخاطب خوشایند است  و یا پس از پخش آن چه بازخوردی خواهد داشت را نمی دانم، ولی مطمئنم از سریال استقبال خواهند کرد، چرا که خود من به شخصه بی صبرانه  منتظر پخش آن هستم تا سریال را در قاب تلویزیون تماشا کنم چراکه شمعدونی کار جذابی خواهد بود.

بازیگر زمانه در پایان خاطر نشان کرد:در سریال آسمان به کارگردانی محمدرضا آهنج کار کردم که به زودی از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

گفتنی است؛ ویدا جوان در فیلم های سینمایی چون ملبورن و تن حراج هم ایفای نقش کرده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار