برومند در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

كی‌روش با كلاه‌برداری و مظلوم نمایی، فدراسيون را تحت تأثير قرار داده است!

پيشكسوت فوتبال كشورمان گفت: به نظر من كی‌روش مربی شيادی است كه با حربه مظلوم‌نمایی افكار عمومی را در مقابل فدراسيون قرار داده و با تحت تأثير قراردادن فدراسيون قدرت تصميم‌گيری را سلب نموده‌ است.

پرويز برومند، دروازه‌بان اسبق تیم ملی و استقلال در خصوص بحث اين روزهاي فوتبال مبني بر ماندن كي‌روش يا جذب مربي ايراني به خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بدون شك با قاطعيت كامل اعلام مي‌كنم من مخالف كي‌روش بوده و هستم و خواهم بود.

برومند با پرداختن به تيم ملي ژاپن به عنوان مثال گويا عنوان كرد: شما ژاپن را نظاره كنيد، وقتي 10 – 12 سال پيش تروميه را سرمربي اعلام كردند يك قرارداد 10 ساله با وي بستند و قرار گذاشتند وي بر تيم‌هاي پايه نظارت كند و اگر كي‌روش هم به عنوان مربي پايه تعيين ‌شود من با حضور وي موافق هستم.

كارشناس فوتبال كشورمان ادامه داد: ما به كي‌روش امتياز، پول، آبرو و حيثيت بخشيده‌ايم، در حالي كه وي براي ما ناز مي‌كند، آخر تا كي ما بايد ناز كي‌روش را تحمل كنيم؟!

وي به عملكرد تيم‌ ملي كي‌روش در جام جهاني پرداخت و انتقادوارانه اعلام كرد: مگر ما  در جام جهاني چه عملكردي از خود به جا گذاشته‌ايم؟! چرا اين آقا را تا اين اندازه بزرگ می كنيد؟! چرا به وي پر وبال مي‌دهيد؟! ما در مقابل نيجريه مساوي كرده‌ايم، مقابل آرژانتين باخته‌ايم، آيا براي باخت شادي مي‌كنند؟! واقعاً ما مردمان عجيب و غريبي هستيم.

برومند در مورد نوع رفتار كي‌روش تصريح كرد: كي‌روش به نظر من آدم شياد و كلاه‌برداري است كه بصورت حرفه‌اي وارد فوتبال ما شده، ظرف مدت سه سال هنوز فارسي حرف زدن را بلد نيست و با توجه به اينكه هيچ جا پيشنهادي ندارد آويزان فدراسيون فوتبال، مردم خوب ايران شده است و اكنون كه قراردادي با وي بسته نشده با شيوه مظلوم نمايي مي‌خواهد افكار عمومي را در مقابل فدراسيون قرار داده تا فدراسيون و وزارت ورزش و جوانان را تحت تأثير قرار داده و راضي به تمديد قرارداد با وي شوند.

كارشناس فوتبال كشورمان به تشريح رويارويي فدراسيون با كي‌روش پرداخته و اذعان كرد: من نمي‌دانم چرا فدراسيون تكليف كي‌روش را یکسره نمي‌كند؟! مگر ما چقدر تا جام ملت‌ها فاصله داريم؟ اين شخص بايد پس از اتمام جام جهانی دست از تیم ملی بر می‌داشت، درحالی که این کار را انجام نداد و ما هرچه در جام جهانی انجام داده‌ایم غیرت بچه‌های ایرانی بوده که به نمایش گذاشته شده است و گرنه کی‌روش برای ما هیچ گونه کاری انجام نداده است.  
 
وی بیان کرد:من نمی‌دانم چه دستهایی پشت پرده بوده که کی‌روش را تاکنون نگه داشته‌اند به نظر من به هیچ وجه کار سختی نیست کی‌روش را برکنار کنند ولی نمی‌دانم دست دست کردن آقایان به چه منظور است. 

برومند به ضعف فدراسیون اشاره و تاکید کرد: متاسفانه فدراسیون فوتبال ما به قدری ضعیف است که اجازه می‌دهد هر کسی بیاید و کلاه برداری کند، در حالی که بحث کی‌روش به درازا کشیده است و این یک نوع کلاه برداری است.  
 
پیش کسوت فوتبال کشورمان گفت:به نظر من کی‌روش همه ما را بازی داده و فدراسیون مردم ایران را به بازی گرفته و بر احساسات‌‌شان سوار شده است چنان مسئولان فدراسیون را بر سر دو راهی انداخته که قدرت تصمیم گیری را از آنها سلب کرده است.  
 
وی در ادامه به مربیان داخلی به عنوان گروههای نایاب دنیای مربیگری که می‌توانند ناجی فوتبال ملی باشند اشاره کرد و افزود: مگر ما خودمان در کشور مربی کم داریم؟ مربیان ما هر کدام گوهر تابناک فوتبال ما هستند که چون از آنها استفاده‌ای نمی‌شود بدون استفاده مانده‌اند.

 برومند ادامه داد: مگر امثال دایی، فرکی، قلعه نویی و استیلی ها کم هستند که ما برویم و مربیان خارجی را بیاوریم؟ تا کی ما باید ناز یک خارجی را بکشیم؟! من مطمئنم اگر به مربی ایرانی به اندازه نصف اعتبار کی‌روش ارزش گذاشته نشود ما می‌توانستیم خیلی بیشتر از اینها در فوتبال پیشرفت داشته باشیم.  
 
برومند درادامه به عملکرد لیگ برتر در هفته‌های انجام شده اشاره و تصریح کرد: به نظر من لیگ امسال پرشور و پر افت و خیز دنبال شده‌ است و حتی سمتهایی که در رده‌های پایین جدول قرار دارند بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشته اند.  
 
کارشناس فوتبال کشورمان اضافه کرد:در این 100 بازی که برگزار شده است پیکان- استقلال – ذوب آهن- استقلال خوزستان- صبا و پرسپولیس را پسندیده‌ام  و بطور قطع بازی‌ها بهتر از این هم خواهد شد که می‌تواند به آینده فوتبال  ما کمک کند.  
 
وی خاطر نشان کرد: امیدوارم که فوتبال ما در آینده پیشرفت کند و شاهد تحول، پویایی و نشاط باشیم و بار دیگر فوتبال ما درآینده و جهان درخشش کامل داشته باشد.
 
انتهای پیام/   

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
تیتر
۱۹:۳۴ ۰۵ شهريور ۱۳۹۳
کجا کلاهبرداری کرده خیلی هم مربی خوبیه مابایدخودمون رواصلاح کنیم نه اینکه به همه بدبین باشیم
Iran (Islamic Republic of)
ازاد
۱۹:۲۹ ۰۵ شهريور ۱۳۹۳
نگاه باندی و عدم رسیدن پول چایی باعث مخالفت میشه دیگه
Netherlands
کامیاب
۱۹:۲۸ ۰۵ شهريور ۱۳۹۳
آقای برومند من خودم از بچگی طرفدار استقلالم ولی شما با این بیاناتتون به اکثریت مردمی که اتفاقا طبق نظرسنجی 90 برخلاف شما فکر میکنن توهین میکنید.یعنی اون همه آدم شخصیت کیروشو نمیشناسن شما یکی میشناسید؟
Iran (Islamic Republic of)
عاشق ایران
۱۸:۲۸ ۰۵ شهريور ۱۳۹۳
اقای برومند شما لطف بفرمایید نظر ندهید،تا زمانیکه این افراد ادعای کارشناسی میدهند فوتبال رشد نخواهد کرد.ایا مربی ایرانی به روز است.متاسفم ما رشد نخواهیم کرد.همه تیم ها دنبال مربی تراز اول هستند و ما دنبال مربیان ایرانی بدون دانش هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ايراني
۱۸:۱۶ ۰۵ شهريور ۱۳۹۳
اگه آموزشهاي فني كيروش نبود مقابل آرژانتين، مالديو مي شديم!! خخخخخخخخ
United States of America
حمید خان
۱۶:۴۵ ۰۵ شهريور ۱۳۹۳
برومند از معدود ملی پوشهایی است که به هیچ وجه محبوبیتی حتی در استقلالیها ندارد و هم اکنون استقلالی فراموش شده ای است که هیچوقت از وی حرفی زده نمی شود . علت اصلی چنین وضعیتی همین تفکرات منحصر به فرد ایشان می باشد . تا کنون جند نفر از کارشناسان چنین تحلیلی از کی روش داشتند؟ شخصیت ایشان همیشه اینگونه بود . به خاطر بیاورید که منشاء و عامل اصلی اختلال و آشوب و نماد بی تدبیری دربازی به یاد ماندنی استقلال و پرسپولیس همین برومند بود که خاطرات تلخ آن افتضاح فوتبالی و درگیریها هرگز از یادمان نمی رود ، حالا ایشان در مقام کارشناسی یکی از برجسته ترین مربیان جهان را به روش خودشان تحلیل می کنند !!!
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۶:۴۵ ۰۵ شهريور ۱۳۹۳
کدوم مربی داخلی ؟ این مربی های داخلی که می فرمایید چرا تا حالا تو هیچ کشوری برا مربیگری نتونستند برند حتی تو دسته دو و سه؟ وضمنا تو خود کشورمون هم موفق نبودند هر سال چند بار عوض شدند . مگه نه ؟ چرا خودمونو گول میزنیم .؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۸ ۰۵ شهريور ۱۳۹۳
وای به حال فوتبالی که کارشناس آن برومند است .
آخرین اخبار