پورمحمدی در نشست ايثارگران وزارت دادگستري و سازمان تعزيرات حكومتي:

ايثارگري بالاترين درجه ارزشهاي اخلاقي است

وزير دادگستري در جمع ايثارگران وزارت دادگستري و سازمان تعزيرات حكومتي گفت: بالاترين درجه ارزشهاي اخلاقي، ايثارگري است.

به گزارش حوزه حقوقی قضائی باشگاه خبرنگاران؛حجت الاسلام والمسلمين مصطفي پورمحمدي وزير دادگستري، امروز در جمع ايثارگران وزارت دادگستري و سازمان تعزيرات حكومتي، ضمن تبريك به مناسبت هفته دولت و تجليل از مقام شهيدان رجايي و باهنر، ايثارگري را اوج خدمت گذاري و وظيفه شناسي دانست.
 
وزير دادگستري گفت: «ايثارگري جايگاه والايي دارد؛ بهترين نيكوكاري و بالاترين درجه ارزشهاي اخلاقي و سخاوت و گذشت، ايثارگري است».
 
وي همچنين افزود: شهادت بزرگترين درجه ايثار است؛ ايثارگري فرهنگ والاي انساني است و مانيز نه تنها قدردان ايثارگران هستيم، بلكه موظفيم در جهت ترويج فرهنگ ايثار و شهادت و تثبيت و تعميق آن در جامعه تلاش كنيم.
 
حجت الاسلام والمسلمين پورمحمدي خاطر نشان كرد: وقتي خداوند از جايگاه مجاهدين و ايثارگران تجليل مي كند، در مقابل انتظارات بيشتري را نيز مطرح مي كند و ايثارگران بيش از ديگران در قبال جامعه مسووليت دارند.
 
همچنين پيش از سخنان وزير دادگستري، حجت الاسلام والمسلمين موسوي، مشاور وزير در امور ايثارگران، در سخناني از مقام والاي ايثارگران تجليل كرد.
 
وي با ارايه آماري از تعداد ايثارگران شاغل در وزارت دادگستري و سازمان تعزيرات حكومتي، بر لزوم توجه بيشتر به مطالبات اين قشر از جامعه تاكيد كرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار