حسن زاده: شاهد کمترین اتفاقات انضباطی در 2 هفته اخیر بوده ایم

رئیس کمیته انضباطی درباره برگزاری دیدارهای لیگ برتر در هفته چهارم و پنجم گفت: خوشبختانه در این 2 هفته شاهد برگزاری مسابقات کم حاشیه از جهت انضباطی بودیم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، اسماعیل حسن زاده، رئیس کمیته انضباطی گفت: در دو هفته چهارم و پنجم شاهد برگزاری اکثر رقابتها بدون مورد انضباطی بودیم که این امر بسیار مطلوب است. از مقامات برگزار کننده بازیها، عوامل تیم ها و بازیکنان به خاطر برخوردهایشان در داخل و خارج از زمین بازی تشکر می کنم چرا که باعث شده در 8 بازی، شاهد کمترین اتفاقات انضباطی باشیم.

وی در ادامه ببیان کرد: متاسفانه رفتار تماشاگران تیم ملوان در دیدار خانگی خود باعث شد تا ابتدا این باشگاه از لحاظ مالی جریمه شود و اگر دوباره شاهد برخورد و رفتار ناشایست از سوی تماشاگران تیم ملوان باشیم بدون شک جرایم سخت تری را برایشان در نظر می گیریم. امیداور هستیم تا تماشاگران با جریمه ای که برای باشگاه در نظر گرفته ایم متنبه شده و در بازیهای آتی شاهد برخورد نادرستی از سویشان نباشیم.

رئیس کمیته انضباطی درباره دیدار دو تیم پیروزی و پدیده مشهد گفت: به عنوان ناظر ویژه انضباطی این بازی، در ورزشگاه حضور داشتم و خوشبختانه برخورد و یا اتفاق خاصی را مشاهده نکردم. اما منتظر گزارشات داوری و مسئولین برگزار کننده این بازی هستیم تا در صورت درخواست و یا مشکل، رسیدگی های لازم از سوی کمیته انضباطی صورت بگیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار