رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس

حمایت کمیسیون صنایع و معادن مجلس از صنعت مبلمان کشور

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت:این کمیسیون از فعالیت های نمایشگاهی ،آموزشی و صنفی که در راستای ارتقاء توان کمی و کیفی تولیدات داخلی باشد حمایت می کند .

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران رضا رحمانی رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس در حاشیه بازدید  از   ششمین نمایشگاه نوزاد،کودک ،نوجوان کیتکس2/2014   ضمن اعلام حمایت کمیسیون صنایع و معادن مجلس از فعالیت های نمایشگاهی، آموزشی و صنفی انجام شده، پس از استماع نقطه نظرات و مسائل و مشکلات صاحبان صنایع و تولیدکنندگان تصریح کرد: کمیسیون صنایع آماده تعامل، همکاری و حمایت از صنعتگران حوزه مبلمان و دکوراسیون می باشد.

وی افزود:با توجه به اهمیت مو ضوع  آمادگی این را داریم که شورای ملی مبلمان و دکوراسیون با همکاری انجمن مبلمان ،اتحادیه درود گران و سایر تشکل های فعال، مسائل،چالش ها ،موانع قانونی و راه کار های رونق  این صنعت را در اختیار کمیسیون مزبور قرار دهد تا ضمن برگزاری جلسات مشترک  شورا واعضای کمیسیون،مساعدت های لازم  در این راستا صورت پذیرد.

 وی  در ادامه افزود لازم است که همه با هم دست به دست دهیم و از این مزیت ملی به نحو احسن استفاده کنیم چرا که اینکار هم خدمت به مردم و اقتصاد ملی است و هم از جهات مختلف برای کشور دارای اهمیت است .

رحمانی تاکید کرد: بر پایی چنین نمایشگاه هایی  فرصتی  را فراهم می آورد تا  محصولات ایرانی خصوصاً محصولات حوزه مبلمان معرفی و در معرض دید همگان  قرار گیرند چرا که  صنعت مبلمان پتانسیل های بالایی دارد  که می توان به  سهم آن در اقتصاد ملی و اشتغال کشور اشاره کرد.

به گفته وی ایرانیها ذوق و هنر خوبی در این صنعت دارند و این موضوع سبب شده  تا  مجلس نیز از تولید  کالاهای ساخت داخل و همچنین صنعتگران ، مهندسین و هنرمندان ایرانی  حمایت کند.

انتهای پیام/
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار