اظهارات اعضای تیم گلبال در مورد بازی‌های آسیایی اینچئون

تیم ملی گلبال کشورمان برای حضور مقتدرانه در بازی‌های آسیایی اینچئون کره اردوی تقریبی در ورزشگاه هرندی برگزار کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، برگزاری اردوی تقریبی برای مسابقات آسیایی بهانه‌ای شد تا گفتگویی با اردونشینان داشته باشیم.

** محمد بیدگلی: تلاشمان برای رسیدن به سکوی قهرمانی است

سرمربی گلبال کشورمان در خصوص وضعیت تیم ملی گلبال گفت: ما اردوی آمادگی ملی پوشان گلبال را برای آمادگی شرکت در مسابقات آسیایی اینچئون برگزار کردیم که از بین 10نفر دعوت شده به اردو 6 نفر به این رقابت‌ها اعزام می‌شوند.

محمد بیدگلی در مورد شناخت رقبای بازی‌های آسیایی اظهار داشت: ما طی چند ماه اخیر با حریفان دو بار بازی کرده‌ایم به غیر تیم کره که در مسابقاتی که در این چند ماه بود و همچنین انتخابی بازی‌های آسیایی حضور نداشت و به همین علت شناخت کافی از این تیم نداریم.

وی در پایان در مورد شانس تیم ملی گلبال ایران برای کسب مدال طلا خاطرنشان کرد: با تلاش تمام ورزشکاران و مسئولین سعی می‌کنیم به سکوی قهرمانی برسیم و با این  عنوان به کشورمان برگردیم.

** جواد شیردل: گلبال ایران فراتر از آسیا است

ملی پوش گلبال کشورمان گفت: بعد از مسابقات جهانی فنلاند این اولین مرحله‌ اردوی آماده سازی برای شرکت در مسابقات آسیایی اینچئون است که برگزار می‌کنیم و در وضعیت نسبتا خوبی قرار داریم.

جواد شیردل در خصوص شناخت از تیم‌های هم گروه و نقاط ضعف و قوت آن‌ها اظهار داشت: چین، ژاپن و کره جنوبی از رقبای اصلی ما در رقابت‌های آسیایی اینچئون هستند. تیم ملی کره میزبان این مسابقات است که امتیاز مثبتی برای این تیم محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: در مسابقات پاراالمپیک لندن نیز با کره هم گروه بودیم و این تیم از لحاظ دفاعی سرسخت است اما وقتی تاکتیک ما به این تیم حاکم شود دفاع را باز می‌کنیم که در مسابقات پاراالمپیک لندن هم همین اتفاق افتاد و در بازی‌های اینچئون هم باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم.

وی افزود: ما می‌توانیم میزبان مسابقات آسیایی را شکست بدهیم زیرا گلبال ایران فراتر از آسیاست.

جواد شیردل در پایان خاطرنشان کرد: من تنها پیامی که می‌توانم برای مردم کشورم داشته باشم این است که تیم ملی چین قهرمان پاراالمپیک لندن بود اما الان در مسابقات مغلوب ما است پس ما می‌توانیم در رقابت‌های اینچئون پیروز میدان باشیم.

** محمد ابراهیم‌زاده: از قهرمانیمان دفاع می‌کنیم

مربی تیم ملی گلبال کشورمان گفت: با توجه به آمادگی‌ که ملی پوشان در اردوی اول دارند 70 درصد برای شرکت در بازی‌های آسیایی آمادگی داریم و تمام تلاش خود را می‌کنیم که از قهرمانی‌مان دفاع کنیم.



محمد ابراهیم‌زاده در خصوص ملاک دعوت ملی پوشان به اردوی آماده سازی بازی‌های آسیایی اینچئون اظهار داشت: 10 نفر را به اردو دعوت کرده‌ایم که برای اعزام نهایی 6 ملی پوش را  
انتخاب کنیم. بازیکنان دعوت شده به اردو از بهترینهای حال حاضر و جوانان خوب و آتیه‌دار کشورمان هستند که می‌توانند به تیم ملی گلبال کشورمان در این رقابتهای کمک کنند.

وی در مورد پیش بینی‌اش از بازهای آسیایی بیان کرد: ما برای کسب عنوان قهرمانی در این رقابتهای شرکت می‌کنیم در طول چند سال گذشته تا امسال دو با قهرمان شده‌ایم اما بدون حضور تیم ملی کره بوده که با تلاش بازیکنان و امید خدا این تیم را هم شکست می‌دهیم.

محمد ابراهیم‌زاده در پایان خاطر نشان کرد: ما تمام سعی خود را به کار می‌گیریم و اگر خدا هم یاری کند قهرمان این دوره از رقابتهای آسیایی می‌شویم.

** مهدی نباتی: از پیش نمی‌توان قول قهرمانی داد

مربی تیم گلبال کشورمان: ما سعی کرده‌ایم ملی‌پوشان را به آمادگی نسبی برسانیم و با گذشت زمان آمادگی کامل را به دست می‌آوریم بازیکنان هم از لحاظ فنی جسمانی وضعیت خوبی دارند.

مهدی نباتی در مورد تیم کره جنوبی میزبان رقابتهای آسیایی اظهار داشت: تیم ملی کره تیم قوی‌تر است و نظم خوبی دارد اما اگر مورد خاصی پیش نیاید در مقابل کره هم پیروز میدان می‌شویم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: از پیش نمی‌توان قول قهرمانی داد اما با تلاش ملی‌پوشان دعای مردم و یاری خداوند قهرمان می‌شویم.

** حسن جعفری: کره در وطنش شکست می‌دهیم

عضو تیم گلبال و تاکتیکی‌ترین بازیکن آسیا گفت: بعد از مسابقات جهانی فنلاند استراحت کردیم و اکنون استارت تمرینهای آماده‌سازی رقابتهای آسیایی اینچئون را آغاز کرده‌ایم.چ

حسن جعفری اظهار داشت: بازیکنان 70 درصد هستند و تا زمان رقابتهای آسیایی آمادگی کامل را به دست می‌آوریم تا دست پر به کشورمان برگردیم.

وی در خصوص حریفان تیم ملی گلبال ایران در بازیهای آسیایی اینچئون بیان کرد: تیمهای کره جنوبی، چین و ژاپن از سرسخت‌ترین رقبای ما هستند تیم ملی رکه از میزبانی این مسابقات بهره‌مند است.
دوسال پیش در بازیهای پاراالمپیک لندن ما کره هم گروه بودیم و کره را شکست دادیم.

حسن جعفری در پایان خاطر نشان کرد 3 بازیکن از تیم کره شناخت دارم اما بقیه شناختی ندارند. ما تلاش می‌کنیم که کره را در وطنش شکست بدهیم و قهرمانی این تورنمت شویم.

** محسن جلیلوند: کره تیم دست و پا بسته‌ای نیست

ملی‌پوشان گلبال کشورمان گفت: ما تمرینات را از بدنسازی پایه‌ای قدرتی استقامتی شروع کردیم و امیدواریم در این چهار مرحله اردو به آمادگی کامل برسیم.

محسن جلیلوند در مورد تیمهای هم گروه ایران در رقابتهای آسیایی اینچئون اظهار داشت: ما با تیمهای چین، کره و ژاپن رقابتهای سختی را پیش رو داریم.

تیم ملی کره تمام هم و غم خود را برای مسابقات گذاشته است و به همین دلیل در رقابتهای جهانی و دیگر بازیهای شرکت نکرده تا بتواند از میزبانی خود به خوبی بهره‌مند شود که البته در مسابقات جهانی نابینایان هم میزبان است.

وی ادامه داد: به نظر من تیم ملی کره قبلا هم تیم دست و پا بسته ‌ای نبود و الان هم که تمرینات زیادی دارد و حتما در سطح چین و ژاپن ظاهر می‌شود.

وی افزود: چین هم یکی از قدرتهای آسیا است اما چند سالی می‌شود که ما مقابل تیم خوب ظاهر می‌شویم و در 6 بازی برای که با من این تیم انجام داده‌ایم تنها یک بار شکست خورده‌ایم و مقام تلاش خود را به کار می‌گیریم که این بار هم پیروز شویم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: همه ما تمام نیرو و انرژی خود گذاشته‌ایم که قهرمانی را کسب کنیم که هم شکست در مسابقات جهانی فنلاند را جبران کنیم و هم اینکه به توجه مردم به ورزش معلولین و نابینایان پاسخ بدهیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: تیم ، ملی ، گلبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار