پایان هفته نخست رقابت‌های بین المللی تنیس فیوچرز؛

ژولز ماری فرانسوی با شکست هم وطن خود قهرمان شد

هفته نخست رقابت‌های بین المللی تنیس فیوچرز با قهرمانی نماینده فرانسه به پایان رسید.

به گزارشگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ در حالی هفته نخست رقابت‌های بین المللی تنیس فیوچرز به پایان رسید که تنیسور فرانسوی موفق به کسب عنوان قهرمانی شد تا جدول مقدماتی هفته دوم بازی‌ها در زمین های مجموعه ورزشی انقلاب پیگیری شود.

در جریان این رقابت‌ها و با برگزاری دیدار پایانی آلکسیس موزیالک و ژولز ماری از فرانسه به رقابت با یکدیگر پرداختند که در نهایت ماری موفق شد با نتیجه (۴-۶ ، ۲-۶ و ۷-۵ ) در مجموع ۲ بر یک مقابل آلکسیس موزیالک هم وطن خود به برتری برسد و عنوان قهرمانی مسابقات را تصاحب کند.

همچنین این رقابت‌ها در بخش ۲ نفره نیز پیگیری شد و در پایان ژولز ماری – آلکسیس موزیالک از فرانسه توانستند با نتیجه (۵) ۶-۷ و ۵-۷ ) مقابل ماتئو مارفیا از ایتالیالوکا مارگا رولی از سوییس به پیروزی دست پیدا کنند و در جایگاه نخست بایستند.

یاد آور می شود: سرداوری این رقابت‌ها بر عهده علی کاتبی داور نشان نقره کشورمان است و سامان حسنی ( نشان برنز) ، امیر حسین موسوی ، آرا سوکزیان، مسیح صلاح ( داوران نشان سفید ) ، سیامک اکبری، حسن لاچیانی و مهدی ملک زاده نیز به عنوان داوران صندلی به امر قضاوت می پردازند و همچنین مدیریت مسابقات نیز بر عهده امیر صدری می باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار