وزیر داد گستری در نشست خبری/4

به ادعای پرداخت بدهی بابک زنجانی از سوی افراد دیگر خوشبین‌ نیستیم

وزیر دادگستری گفت: در پرونده بابک زنجانی بحث حقوق ملی مطرح است، پول فراوانی در این پرونده جابه‌جا شده و دولت تمام همت و تلاشش بر این است که این پول را بازگرداند.

به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران،‌ حجت‌الاسلام پورمحمدی در نشست خبری خود با خبرنگاران  در رابطه با آخرین وضعیت پرونده بابک زنجانی تصریح کرد: کارهای زیادی بر روی پرونده بابک زنجانی انجام شده چنانکه پرونده وی ملی و مهم است و شخصی نیست که ملاحظات شخصی بر روی آن انجام شود.
 
وی افزود: در پرونده بابک زنجانی بحث حقوق ملی مطرح است، پول فراوانی در این پرونده جابه‌جا شده و دولت تمام همت و تلاشش بر این است که این پول را بازگرداند.

وی ادامه داد: در پرونده بابک زنجانی چیزی حدود 2 میلیارد و 6 میلیون یورو وجوه نقد مطرح است این رقم خیلی بزرگی است و ما در این زمینه تلاش‌های زیادی انجام می‌دهیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: ادعاهای زیادی در رابطه با پرداخت بدهی بابک زنجانی مطرح شده اما به این مسئله خیلی خوش‌بین نیستیم اما از هیچ موضوع و راهکاری هم فروگذار نخواهیم بود و از هر احتمالی حتی کوچک هم که باشد برای احقاق حقوق مردم بهره خواهیم برد.
 
حجت‌الاسلام پورمحمدی تاکید کرد: طی روزهای  گذشته جلسات متعددی در این رابطه وجود داشته، هیات‌هایی جابه‌جا شده و مذاکرات انجام می‌شود لذا پرونده در حال پیگیری و رسیدگی است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار