خدمت تشکیلات بهائیت به رژیم صهیونیستی

جامعه متبریان از بهائیت، ضمن محکوم کردن جنایات بیشرمانه و فجیع رژیم غاصب و اشغالگر صهیونیستی که با همکاری عمال خود از جمله فرقه تشکیلاتی بهائیت رقم می‌زند، همدردی خود را با ساکنان در خون غلتیده نوار غزه ابراز کرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، به دنبال حملات گسترده رژیم خونخوار صهیونیستی به نوار غزه و جنایات ضدانسانی این رژیم سفاک در ریختن خون صدها زن و مرد و کودک،‌ مردم نقاط مختلف جهان با برپایی تجمعات و راهپیمایی‌های گسترده، مراتب اعتراض خود را به این جنایات ضدبشری اعلام کرده و خواستار توقف این هجوم وحشیانه و کشتار کودکان بی‌گناه غزه شدند.

در همین راستا، جامعه نجات‌یافتگان بهائیت با انتشار بیانیه‌ای، ضمن محکوم کردن جنایات غیرانسانی رژیم صهیونیستی، انزجار خود را از این رژیم و عمال خائن آن، به‌ ویژه فرقه ضاله بهائیت اعلام کرده و مراتب همدردی خود را نسبت به مردم بی‌دفاع غزه ابراز داشته‌است.

در بخشی از این بیانیه که توسط مؤسسه مطالعاتی روشنگر منتشر شده، آمده ‌است: تشکیلات بهائیت از گذشته تا به امروز، تمام تلاش خود را برای خوش‌‌خدمتی به این ارباب خود به کار گرفته و در این مسیر از هیچ اقدام غیرانسانی فروگذار نکرده‌است، از ترورهای کور گرفته تا جاسوسی برای سرویس‌های اطلاعاتی رژیم غاصب صهیونیستی و انواع خیانت‌ها در حق مردم مسلمان ایران، بر همین اساس، جامعه متبریان از این فرقه ضاله، ضمن محکوم کردن جنایات بیشرمانه و فجیع رژیم غاصب و اشغالگر صهیونیستی که با همکاری عمال خود از جمله فرقه تشکیلاتی بهائیت رقم می‌زند، همدردی خود را با مردم بی‌دفاع و مظلوم فلسطین به‌ ویژه ساکنان در خون غلتیده نوار غزه، ابراز داشته و انزجار خود را از رژیم اشغالگر قدس و حامیان بین‌المللی و منطقه‌ای آن به‌ ویژه فرقه بهائیت اعلام می‌دارد.

خدمت تشکیلات بهائیت به رژیم صهیونیستی

این بیانیه می‌افزاید: جامعه متبریان از بهائیت، ایستادگی مردم قهرمان فلسطین و تمسک ساکنان شجاع باریکه غزه به روح مقاومت در مواجهه  با جنایات صهیونیست‌ها را مورد ستایش قرار داده و امیدوار است هرچه زودتر آن وعده حق الهی محقق شده و رزمندگان اسلام، بیت‌المقدس را از چنگال آلوده این رژیم جعلی و خون‌خوار رهایی بخشند و صحنه تاریخ بشر را برای همیشه از لوث وجود این قوم کژاندیش و شقی و حامیان و مزدوران آن پاک سازند.

این بیانیه توسط افرادی نظیر عطاء الله قادری، مهناز رئوفی، خواجه تابش، سیدبهنام هاشمی، مجید مختاری، سارا کرمی، فروغ علیزاده، فضل‌الله دل‌آرام، ذبیح الله ذبیحی، عرفان کرمی، بهرام کمالی، بهجت‌الله حسین زاده، کبری زینلی، طاهره مهجوری، پروین مختاری، طوبی بهاری، جمیله مختاری، فرزانه لطفی‌پور، قدرت الله احمدی، شهلا صحراگرد، مسیح‌الله زینلی و ... امضاء شده است.


برچسب ها: بهاییت ، صهیونیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.