اکران و نقد "انارهای نارس" در فرهنگسرای فردوس

فیلم سینمایی «انارهای نارس» محمدرضا مصطفوی، تنها نماینده سینمای ایران در جشنواره بین المللی فیلم مسکو در شصت و سومین نشست سکانس اکران، نقد و بررسی می‌شود.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی «فرهنگسرای فردوس»، خانه فیلم این مرکز دوشنبه سوم شهریورماه در شصت و سومین نشست سکانس خود با حضورعوامل فیلم سینمایی «انارهای نارس» و «محمدرضا لطفی» به عنوان مجری و منتقد، این فیلم را در بوته نقد قرار می‌دهد.

فیلم انارهای نارس نخستین ساخته سینمایی مجیدرضا مصطفوی متعلق به سینمای مستقل است که در سکوت خبری ساخته شد و در جشنواره فیلم فجر در ٢ بخش اصلی رقابتی(سودای سیمرغ و نگاه نو) حضور داشت و کاندید دریافت ٢ سیمرغ بلورین نیز شد.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: همسر زن جوان کارگری که از یک پیرزن پرستاری می‌کند به هنگام جوشکاری در بالای برج دچار حادثه می‌شود. عشق و علاقه زن به همسر بستری شده و پیرزن آلزایمری او را با چالش‌های جدیدی روبرو می‌کند.

گفتنی است؛ آنا نعمتی، پژمان بازغی، مهران رجبی، قطب‌الدین صادقی، رابعه مدنی، شبنم معززی، مجید مشیری، شیوا خسرومهر، ساقی زینتی و حامد طلانی بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

علاقه مندان برای شرکت در این برنامه می توانند دوشنبه سوم شهریورماه ساعت 18 به فرهنگ سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهارراه مخابرات مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 44081039 تماس حاصل کرده و یا به تارنمایferdos.farhangsara.ir  مراجعه کنند.


انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار