دانشجو: حداقل توقع ما از تیم ملی جوانان کسب سهمیه جام جهانی است

سرپرست کمیته جوانان معتقد است با توجه به برنامه ریزی‌ها و امکاناتی که در اختیار تیم ملی جوانان قرار گرفته است، این تیم آمادگی مناسبی برای حضور پرقدرت در مسابقات قهرمانی آسیا زیر 19سال دارد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ با توجه به اینکه ملی پوشان زیر 19سال مسابقات قهرمانی این رده سنی در آسیا که در میانمار برگزار می شود را پیش رو دارند، بر همین اساس فدراسیون فوتبال و کمیته جوانان تلاش‌های زیادی برای آمادگی هرچه بیشتر این تیم انجام داده است.


وی درباره اردوها و بازی‌های دوستانه‌ای که برای تیم ملی جوانان برگزار شده است، گفت: در واقع برنامه‌های کمیته جوانان برای مسابقات قهرمانی زیر 19سال آسیا، از مرحله مقدماتی این مسابقات شروع شد. تیم ملی جوانان در ابتدا به ایتالیا اعزام شد و با تیم ملی جوانان این کشور دیدار تدارکاتی برگزار کرد. پس از آن تیم ملی زیر 19سال ایران در 2تورنمنت بلاروس و روسیه شرکت کرد که هرکدام از این تورنمنت‌ها در آماده‌سازی بازیکنان تاثیر بسزایی داشته است.

همچنین ملی پوشان جوان کشورمان اردویی در امارات را برگزار کردند و اردوی ترکیه هم به درخواست کادر فنی تیم ملی جوانان آخرین اردوی برون مرزی تیم ملی جوانان تا هم اکنون بوده است. ضمن اینکه ، تیم ملی جوانان از شرکت در اردوی 4جانبه ازبکستان که تیم‌های استرالیا، امارات و ازبکستان در آن حضور داشتند، با تصمیم کادر فنی و به دلیل احتمال رویارویی با این تیم ها در مرحله پلی آف قهرمانی زیر 19ساله‌ها اانصراف داد.

سرپرست کمیته جوانان بازی های دوستانه داخلی تیم ملی جوانان را اینگونه بیان کرد: تیم ملی زیر 19سال در این مدت بازی‌های دوستانه داخلی زیادی را با تیم‌های لیگ برتری از جمله سپاهان، ذوب آهن، تراکتورسازی، پیکان، سایپا، استقلال تهران و دو تیم لیگ یکی فولاد نوین اهواز و نیروی زمینی برگزار کرده که از دیگر برنامه‌های آماده سازی این تیم بوده است. ضمن اینکه تمامی اردوی های داخلی درخواستی کادر فنی تیم ملی زیر 19سال برگزار شده و این تیم هر هفته به غیر از ایام امتحانات بازیکنان، اردو می برد.

وی درباره برنامه‌های آتی کمیته جوانان که برای تیم ملی زیر 19سال در نظر گرفته است، افزود: علاوه بر 5 اردوی برون مرزی قبلی که در کشورهای ایتالیا، بلاروس، روسیه، امارات و ترکیه که چهارتای آن اروپایی بود، این تیم از 10 تا 17 شهریور ماه در تورنمنت 4جانبه چین، با حضور تیم‌های ملی جوانان مکزیک، چین، ایران و یک تیم اروپایی (که هنوز اعلام نشده ) شرکت می کندکه به لحاظ شبیه سازی شرایط آب و هوایی میانمار بسیار مثمر ثمر خواهد بود. لازم به ذکر است برای آخر شهریورماه تورنمنت 4جانبه کیش را در نظر داریم که مکاتبات آن را انجام داده ایم.

دانشجو در پایان شرایط تیم ملی جوانان در مسابقات قهرمانی آسیا میانمار را اینگونه توضیح داد: به اعتقادم با توجه با امکاناتی که فدراسیون فوتبال برای تیم ملی جوانان فراهم کرده است و همینطور پتانسیل و توانایی بسیار بالای ملی پوشان این تیم، کسب سهمیه جهانی توقع واقع گرایانه‌ای خواهد بود و امیدواریم تیم ملی زیر 19سال کشورمان با ارائه بازی‌های تماشاگر پسند به این مهم دست یابند.

انتهای پیام/

برچسب ها: football ، team ، national ، iran ، young ، cup ، world ، فوتبال ، تیم ، ملی ، ایران ، جام ، جهانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار