تراکتورسازی - صبای قم

عزیزیان: برای برد به تبریز آمدیم/ صبا امسال بدون حاشیه است

مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال صبا گفت : بازی آسانی مقابل تراکتورسازی نخواهیم داشت ولی ما برای برد به تبریز آمده‌ایم و امیدواریم دست پر به خانه بازگردیم .

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تیم فوتبال صبای قم عصر امروز یکشنبه دوم شهریور در پنجمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر میهمان تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز است.

سعید عزیزیان در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص این بازی اظهار داشت: به طور حتم بازی خیلی سختی خواهیم داشت ، تیم تراکتورسازی تیم خوب و قابل احترامی است .  در حال حاضر هم مربی جوانی چون خطیبی را در اختیار دارد که با بازیکنان جوان خوب کار می‌کند.

مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال صبای قم در خصوص شرایط تیم فوتبال صبا گفت: خوشبختانه امسال شرایط تیم خوب است و از حاشیه به دور هستیم. ضمن اینکه مدیریت جدید توانسته از لحاظ مالی مشکلات تیم را حل و فصل کند و مطالبات بازیکنان و مربیان تیم را کامل پرداخت کند.  

وی اظهار داشت: روز گذشته ساعت 12:15 وارد تبریز شدیم و بعد از استراحت کوتاه تمرین خوبی داشتیم ، در طول هفته نیز تمرینهای منظمی را داشتیم و روی نقاط قوت و ضعف تیم تراکتورسازی کار کردیم و امیدواریم با دست پر از تبریز برگردیم .  

عزیزیان نقطه قوت تیم صبا را همدلی بازیکنان تیمش و نقطه قوت حریف را مربی جوان و  طرفداران تیم تراکتورسازی بیان داشت.  

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار