بررسی فعالیت های هفته دولت از"شبكه های رادیویی"

"شبكه های رادیویی" در هفته دولت عملكرد دولت یازدهم و شاخصه های دولت اسلامی را بررسی می كنند.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی معاونت صدا؛ دوم شهریور هر سال آغاز هفته دولت است که این مناسبت با سالروز شهادت محمد على رجایى؛ رییس جمهور و محمد جواد باهنر؛ نخست وزیر وقت ایران كه  در 8 شهریورماه سال 1360 در انفجار دفتر نخست وزیری به دست منافقان به شهادت رسیدند، پایان می یابد. 

شهیدان رجایى و باهنر تشکیل دهندگان نخستین تشكیل دهندگان دولت ایران پس از یکدست شدن جمهورى اسلامى ایران بودند و از این جهت دولت رجایى و باهنر آغاز عصر تازه جمهورى اسلامى بشمار میرود و شهادت آنها ضایعه اى بود که دولت و مردم ایران هر سال به یاد آن در سوگ مى نشیند. 
 
گفتنی است؛ شبكه های رادیویی به مناسبت آغاز هفته دولت  همچون سالهای گذشته برنامه های متنوعی را برای مخاطبان تدارك دیده اند. 
 
بررسی عملكرد دولت در عرصه های مختلف، بررسی لوایح قوانین دولت در راستای اقتصاد مقاومتی و شعار سال، تبیین تلاش های دولت و معرفی پروژه های بزرگ عمرانی و فعالیت های دولت كه در این هفته مورد بهره برداری قرار می گیرد، گفت و گوی صمیمانه با مسئولان دولتی ، دیدگاه های امام (ره) و مقام معظم رهبری در خصوص نقش و مسئولیت دولت ها از جمله موضوعاتی است كه در این برنامه ها به ان اشاره می شود. 
 
همچنین مروری بر عملكرد دولت یازدهم، رابطه مطلوب مردم و دولتمردان در جامعه اسلامی از دید ائمه اطهار(ع)، نگاهی به شخصیت شهیدان رجایی و باهنر، معرفی كتب مرتبط با دولت و ... از دیگر  رویكردهای شبكه های رادیو در این هفته است.

انتهای پیام/
برچسب ها: رادیو ، شبکه ، هفته ، دولت ، جمهوری ، اسلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار