دبیرکل AFC از میزبانی رقابت‌های زیر 14 سال آسیا تشکر کرد

الکس سوسی گفت: موفقیت در برگزاری این دوره از رقابت‌ها بدون شک با تعهد، پشتکار فراوان و تلاش‌های بی وقفه فدراسیون فوتبال ایران همراه بود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ الکس سوسی، دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه هایی جداگانه به مهدی محمد نبی، از فدراسیون فوتبال ایران به خاطر میزبانی مرحله نهایی رقابت‌های زیر 14 سال آسیا در همدان تشکر و قدردانی کرد و به قهرمانان این مرحله از مسابقات نیز تبریک گفت.

وی گفت: اجازه دهید تا از طرف رئیس و کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا به فدراسیون فوتبال ایران در راستای میزبانی و سازماندهی موفق مرحله نهایی رقابت‌های زیر 14 آسیا که در شهر همدان برگزار شد، تبریک گفته و قدردانی کنم. موفقیت در برگزاری این دوره از رقابت‌ها بدون شک با تعهد، پشتکار فراوان و تلاش‌های بی وقفه فدراسیون فوتبال ایران همراه بود. براین اساس، قدردانی صمیمانه من را نیز در جهت مهمان نوازی فوق العاده از نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا و تیم های حاضر پذیرا باشید.

وی افزود: موفقیت در برگزاری مرحله نهایی رقابت‌های زیر 14 سال 2014 آسیا نشان از توسعه فوتبال ایران است و امیدوارم که انگیزه این فدراسیون برای فتح قله‌های جدید و بزرگتر با میزبانی رقابت‌های دیگر بیشتر شود.

همچنین وی از حضور موفق تیم‌های حاضر در این دوره از رقابت‌ها تقدیر و تشکر کرد و در این خصوص گفت: اجازه دهید تا از این فرصت استفاده کرده و به تیم‌های عراق، به عنوان قهرمان و کره شمالی به عنوان نایب قهرمان این دوره از رقابت‌ها تبریک بگویم.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار