آنچه از دل عصر جدید بیرون آمد

دعوای "ندا" با "نسا" / کرباسچی به جاده شمال گیر داد! / اظهارات جدید فایزه هاشمی

صبح اول شهریور، شماره دوم از "عصر جدید" ارگان جدید کارگزارانی‌ها از دل هفته نامه صدا با کلی سرو صدا بیرون آمد، مهمترین خبر این شماره، گفتگو با دومین دختر هاشمی رفسنجانی است.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران،  صبح امروز اول شهریور ماه، شماره دوم از "عصر جدید" ارگان جدید کارگزارانی‌ها از دل هفته نامه صدا با  کلی سرو صدا بیرون آمد، داغ ترین بخش این شماره گفتگو با دومین دختر آیت الله هاشمی رفسنجانی است که عکس اول این هفته نامه را به خود اختصاص داد.

دومین خبر مهم که البته معلوم است این روزها در محافل سیاسی بویژه طیف اصلاح‌طلب غوغایی راه انداخته تولد نسل دوم اصلاح‌طلبی است که به اختصار (ندا) گفته می‌شود. البته کمی اختلاف سلیقه وجود دارد چرا که از دید اصلاح طلبان "نسا" یعنی نسل سوم اصلاح‌طلبان!

گفتگو با یدالله طاهرنژاد عضو کمیته اجرایی خانه احزاب، جزئیات جلسه کمیته سیاسی حزب، بیانیه شاخه جوانان کارگزاران درباره استیضاح فرجی دانا، گفتگو با عطریانفر و تفکیک جنسیتی از دید شهربانو امانی و ... از دیگر مطالب منتشر شده در این نشریه است.

دعوای "ندا" با "نسا"

کارگزاران سازندگی در برخورد اول با پدیده‌ای به اسم "ندا" برنامه‌ای برای تائید یا تکذیب و یا کلا تخریب آن ندارند، بلکه آن را با کمی خط و نشان سیاسی تشویق می‌کنند. البته اصلاح‌طلبان کارگزاران تاکید می‌کنند که ندا تعبیری غلط بوده و بنا بر گفته بزرگان اصلاح‌طلبی نام آن را باید نسا(نسل سوم اصلاح‌طلبی) نام گذاشت.

یک اصولگرا حاضر به امضاء درخواست کمیته اجرایی خانه احزاب نشد!

عضو شورای مرکزی کارگزاران سازندگی گفته است که این روزها به همراه 13 نماینده از احزاب در جلسات وزارت کشور پیرامون قانون احزاب و بازگشایی خانه آن شرکت می‌کند، او که عضو کمیته اجرایی خانه احزاب (که می‌گویند خود ساخته بوده)است، درباره به نتیجه نرسیدن این کمیته می‌گوید: امضاها برای برگزاری مجمع عمومی به حدنصاب رسیده است، اما یکی از اعضای این کمیته(اصولگرا) حاضر به امضای این نامه نشده است، البته نباید از یک‌طرفه بودن این کمیته که مرکب از 8 اصلاح‌طلب و تنها 2 اصولگراست غافل شویم.

کرباسچی به جاده شمال گیر داد!

در این شماره (عصر جدید)، "غلامحسین کرباسچی" دبیرکل کارگزاران سازندگی در یادداشتی به نامه اخیر وزیر راه و شهرسازی و رئیس بانک مرکزی به رئیس‌جمهور (درخواست دستور رئیس‌جمور برای خروج از رکود)اشاره کرده و گفته است: باورش برایم سخت بود که نامه‌ای که باید در کریدور وزارتخانه و رئیس‌جمهور رد و بدل شود از سوی دو مدیر باتجربه به رسانه‌ها درز پیدا کرده است! کرباسچی خطاب به وزیر راه می‌گوید: گفته می‌شود شما  همان حرکت لاک‌پشتی ساخت جاده شمال را متوقف کردید، چرا؟راه بهتری انتخاب کرده‌اید؟

فائزه هاشمی: جایگاه ویژه پدرم برای بعضی‌ها عیرقابل باور است/روحانی راه را درست می‌رود

فائزه هاشمی در گفتگو با نشریه خودشان از تلاش برای به در کردن هاشمی‌ها از میدان می‌گوید: از سال 88 به بعد تخریب‌ها علیه خانواده ما جدی‌تر شد، من فکر می‌کنم بخش عمده‌ای از این تخریب‌ها سایر مسائل دیگری که ایجاد می‌کنند. برای از میدان به در کردن است و به عنوان یک ترفند سیاسی به کار می‌برند. البته خبرهای برجسته از خانواده هاشمی در رسانه‌های خاص به دلیل جایگاه ویژه هاشمی در قبل و بعد از انقلاب است که شاید برای بعضی‌ها غیرقابل باور باشد. وی که بسیار به پیروزی اصلاح‌طلبان در انتخابات آینده امیدوارانه نگاه می‌کند، می‌افزاید: اگر اکثریت جامعه در ادامه حمایت از دولت پای صندوق‌های رای بیایند، اصولگرایان می‌بازند و ترکیب مجلس عوض می‌شود یعنی یک ابزار مهم را علیه دولت  از دست می‌دهند.

الآن فقط دولت است که نیمچه قدرتی در اختیار دارد

هاشمی به دولت یازدهم و شخص دکتر روحانی توصیه می‌کند که در مقابل بی‌قانونی‌ها بایستد، او می‌گوید: الآن تقریبا دولت است که نیمچه قدرتی و اختیاری البته برای یکسری از امور دارد و بایستی از این فرصت بهترین بهره برداری را کند، تا چشم برهم بگذاریم چهارسال تمام می‌شود و دکتر روحانی باید کارنامه قابل قبولی از خود ارائه دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار