از "رادیو هفت" تا گاف شبکه‌ها در "نسیم"

"شبکه نسیم" با قرار دادن آیتم‌های جذاب در خلال جدول پخش برنامه‌ها، لحظات پر نشاطی را برای بینندگان خود فراهم می کند.

به گزارشخبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ " نسیم" شبکه تازه تاسیسی  است که با شعار نشاط و سرگرمی از 15 مهر 92 روی آنتن پخش سیمای جمهوری اسلامی ایران رفته است .

این شبکه با هدف توجه به روحیه سرزندگی و نشاط هر چه بیشتر مردم و در جهت پر کردن اوقات فراغت، آیتم‌های زیادی را در ساعات مختلف شبانه روز و در خلال جدول پخش برنامه‌ها قرار داده است از جمله قسمت‌های کوتاهی از سریال‌های پرطرفدار و خاطره انگیز، دوربین مخفی، طنز خارجی، دیدنی‌ها، آیتم ورزشی، طنز کودک، کمدی کلاسیک، هنر دوبله، بخش‌هایی از برنامه پرطرفدار رادیو 7، قسمت‌هایی از استودیو پخش رادیو و دیگر آیتم‌ها جذابی که در فواصل مختلف زمانی در این شبکه به نمایش در می آید.

 
برنامه های تولیدی این شبکه برای دسترسی مردم و تعامل بیشتر آنها با سازندگان برنامه  بر روی وب‌سایت این شبکه موجود است.

 از جمله بخش پرطرفداری  که بر روی سایت شبکه قرار گرفته است، نسیم عکس ها است که تصاویر، کاریکاتورها و گاف‌های شبکه های مختلف سیما را به تصویر کشیده است و از بازدید خوب مخاطبان همراه است.
 
بینندگان نسیم، همچنین با ارسال آثار ویدیویی و عکس‌های خود و ارتباط  با برنامه‌های مورد علاقه خود در این شبکه، تعاملی پایدار و سازنده با برنامه سازان برقرار می‌کند و این شبکه می کوشد تا با بهبود کیفیت برنامه‌های تولیدی و اغنای سلیقه ی مخاطبان هوشمند و زیرک خود گامی بزرگ در رسیدن به سیاست‌های راهبردی صدا و سیما در جهت فراهم کردن ساعاتی دلنشین و پر از نشاط برای همه مردم بردارد.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: رادیو ، شبکه ، تعامل ، وب سایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار