مویس: وقت کافی در یونایتد به من داده نشد

سرمربی سابق تيم فوتبال منچستریونایتد سرانجام به انتقادات فراوان علیه خودش پاسخ داد و گفت: اصلاً فرصت کافی در منچستریونایتد به من داده نشد که بخواهم موفق و یاناکام باشم.

به گزارش خبرنگارورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل ازاسکای اسپرت، شکست 2 بر یک منچستر یونایتد مقابل تیم سوانسی موجب شد دیوید مویس مربی سابق یونایتد به زبان آمده و در مقابل شنیدن ماه‌ها انتقاد کوبنده واکنش نشان دهد.

مویس در مورد حضورخود به عنوان مربی منچستر یونایتدگفت: من پس از 11 سال مربیگری اورتون و درحالی که این تیم را به لیگ قهرمانان و فینال جام حذفی رساندم. به عنوان مربی یونایتد انتخاب شدم.

پیش از قبول این سمت  سه مرتبه مربی منتخب لیگ لقب گرفتم و قراردادی 6 ساله در اولدترافورد به امضا رساندم.

تصور می‌کردم می توانم تیم خوبی در یونایتد گردهم جمع کنم و به موفقیت‌های بیشماری با شیاطین سرخ برسم اما حقیقتاً متوجه شدم جانشینی فرگوسن غیرممکن است .

فقط یک سال از قرارداد من با یونایتد می گذشت که از این سمت کنارگذاشته شدم و در حقیقت اصلاً فرصت نیافتم همراه منچستر یونایتد به موفقیت و یا ناکامی قابل ذکری برسم.

آشنایی وساختن تیم پس از 27 سال مربیگری فرگوسن کار دشواری است که نیازمند صرف زمان کافی می باشد. کاری که سران باشگاه اولد ترافورد حاضر به انجام آن نشدند.
 

انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار