تشکر نهادهای رسمی فعال دنیا در حوزه حفاظت از کودکان در فضای سایبر از پلیس سایبری ایران

برخی از نهادهای رسمی فعال دنیا در حوزه حفاظت از کودکان در فضای سایبر از پلیس سایبری ایران برای تولیدات حفاظت از کودکان تشکر کردند.

سرهنگ حسین رمضانی  معاون امور بین الملل و حقوقی پلیس فتا ناجا در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران گفت:بهترین و مهمترین ابزار در پی جویی و مقابله لحظه ای با جرایم سایبری بین المللی همکاری های بین المللی با سایر پلیس های سایبری دنیا است که در حال حاضر پلیس سایبری ایران روابط مطلوبی در راستای راهبردهای بین المللی کشور برای پی جویی جرایم سایبر فراملی با پلیس سایبری سایر کشورهای دنیا دارد؛ به نحوی که از طریق سامانه های ایجاد شده توسط مرکز مقابله با جرایم سایبری سازمان اینترپل (IGCI) با 130 پلیس سایبری کشورهای دنیا ارتباط لحظه ای در صورت نیاز برقرار می گردد و بسیاری از پرونده های بین المللی مانند EMAIL FAKE ها از این بستر پی گیری و به نتیجه رسیده است و همچنین در عملیات های مشترک مانند پانجیا 5 ، 6 ، 7 که توسط سازمان اینترپل جهانی طراحی می گردد با حدود صد کشور، شرکت فعال، موثر و نتیجه بخش داشته ایم.

معاون امور بین الملل و حقوقی پلیس فتا ناجا ادامه داد: با توجه به اینکه یکی از راهبردهای اصلی پلیس فتا ناجا پیشگیری از جرایم سایبری است، اقدامات پیشگیری پلیس سایبری ایران در جرایم سایبری برای بسیاری از کشورها قابل توجه بوده است و پلیس فتا براساس همین توجه اقدام به راه اندازی وب سایت انگلیسی خود به آدرس www.cyber.police.ir  کرد که در آن قوانین سایبری کشورها، آموزش به صورت تولید کتاب های مفید برای حفاظت از کودکان در فضای آنلاین و بارگزاری انیمیشن ها و ... پیش بینی گردیده است.

وی افزود : نهادهای رسمی دنیا که در حوزه حفاظت از کودکان در فضای آنلاین فعالیت می نمایند با ارسال پیام های مختلف پلیس سایبری ایران را برای این اقدام شایسته مورد تشویق و تقدیر قرار گرفته اند.

سرهنگ رمضانی تصریح کرد:  از اهداف دیگر این وب سایت نشان دادن فعالیت های ارزشمند پلیس فتا در حوزه پیشگیری و مقابله با جرایم سایبر است.

معاون امور بین الملل و حقوقی پلیس فتا ناجا خاطر نشان کرد: این وب سایت در توسعه و تقویت روابط بین المللی این پلیس با سایر پلیس های سایبری دنیا و نهادها و سازمان های بین المللی فعال در حوزه مبارزه با جرایم سایبر نقش اساسی دارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: پلیس ، سایبری ، ایران ، تشکر ، رسمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۸:۴۷ ۲۱ شهريور ۱۳۹۳
انصافا پلیس سایبری ایران خیلی خاصه..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۰ ۰۱ شهريور ۱۳۹۳
درود بر تمام ایرانی هایی که موجب افتخار ما هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۴ ۳۰ مرداد ۱۳۹۳
آن قدر خبر در گوشه سایت بود فکر نمیکردم اینطور خبر مهمی باشه، ما ایرانی ها جالب هستیم ها... در زمانی که این پلیس و سازمانهای ایرانی توسط سازمان ها و کشورهای بین المللی تحریم می شوند تمامی رسانه های داخلی همسو با رسانه های غربی اطلاع رسانی می نمایند، آن وقت وقتی تقدیر بین المللی می شود هیچ جا اطلاع رسانی نمیشه! لطفا این اقدامات مهم رو بهتر و توسط بیست و سی و... اطلاع رسانی کنید.متشکرم.
Iran (Islamic Republic of)
Alireza
۱۸:۲۴ ۳۰ مرداد ۱۳۹۳
با همبشه به پلیس ایران و پلیس فتا افتخار می کنیم و از آن ها قدردانی می کنیم وارزش بسیار قائل هستیم
آخرین اخبار