6 دلیل برای داشتن ویندور فون

اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که هنوز به ویندوز فون اطمینان ندارید، حتماً مقاله زیر را بخوانید.

به گزارش خبرنگار اورژانس IT باشگاه خبرنگاران؛  با اینکه زمان زیادی از به وجود آمدن و تغییرات ویندوزفون می گذرد، اما همچنان افراد زیادی آنرا سیستم عامل ناکار آمد و ضعیف می دانند، اما سایت رسمی ویندوفون مقاله‌ای را تحت عنوان ( 6 دلیل برای داشتن ویندوزفون) منتشرکرده که دلایل آن به شرح زیر می باشد:

1)کورتانا ( شخصی ترین دستیار تلفنهای هوشمند) کورتانا ساخته‌شده‌ی شرکت Bing به مرور زمان با خلق و خوی شما آشنا می‌شود، از علایق شما سردر می ‌آورد و نزدیک ترین شخص به شما می شود.

2)شخصی سازی ( شخصی ترین گوشی جهان) : ویندوزفون کاشیهای زنده‌ای دارد که شما به خواست خود می ‌توانید آنها را تنظیم کنید و اندازه ی آنها را تغییر دهید. می توانید دوستان خود را در صفحه‌ استارت گوشی بچسبانید تا همیشه و همه جا با آنها در ارتباط باشید. علاوه بر این می توانید صفحات وب، برنامه‌ها، موسیقی و یا هر چیز که بدون آن زندگی برایتان سخت می شود را در صفحه استارت خود قرار دهید.

3)دوربین ( بهترین عکست را بگیر) : همه با ویندوزفون می توانند یک عکاس حرفه‌ای باشند، هم تصاویر با کیفیت 41 مگا پیکسلی و هم بهترین ویدئو را با ویندوزفون بگیرید، ویرایش کنید و پخش کنید.

4)اتصال دستگاه‌‌ها: ما به خواست خود اطلاعات موردنظرتان را به باقی دستگاه هایتان می فرستیم تا همیشه وهمه جا به آنها دسترسی داشته باشید.

5)بازیها و برنامه‌ها ( دنیایی از برنامه‌ها): برنامه‌ها و بازیهایی که دوست دارید پیدا کنید، نصب کنید و از روی کاشی‌های زنده اعلا نهایش را دریافت کنید.

6)کارایی ( با ویندوز فون کارهای بیشتر انجام دهید) : ویندوز موبایل برای کمک به شما بهینه سازی شده است ، شما یک صفحه کلیدمجازی هوشمند، یک حافظه هوشمند و یک باتری با طول عمر بالا دارید.

 منبع : www.windows phone.com


 انتهای پیام/






اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فرشاد
۰۹:۳۱ ۰۹ مهر ۱۳۹۳
بهترین سیستم عامل ویندوزفونه
آخرین اخبار