بوشهر/

بخشدار جدید شبانکاره در استان بوشهر معرفی شد

در آیینی با حضور مسئولان، بخشدار جدید شبانکاره در استان بوشهر معرفی شد. بخشدار جدید شبانکاره در استان بوشهر معرفی شد

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، فرماندار دشتستان صبح امروز در آیین معارفه بخشدار جدید شبانکاره اظهار داشت: دشتستان دارای 6 بخش و 9 شهر بزرگ است و خدمات‌رسانی به مردم مناطق شهری و روستایی باید مورد تاکید مسئولان باشد.

ارسلان زارع افزود: افزایش سطح کیفی خدمات‌رسانی به جامعه باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد و در این زمینه نباید کم‌کاری و اهمالی صورت گیرد.

وی با اشاره به هفته دولت و با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر خاطرنشان کرد: هفته دولت فرصتی است که مردم در جریان کارهای دولت قرار گیرند.

فرماندار دشتستان با اشاره به نامگذاری هفته دولت امسال با عنوان آرامش و امید گفت: مسئولان باید با عملکرد مثبت خود آرامش و امیدواری که از برنامه‌های دولت تدبیر و امید است را برای مردم رقم بزنند.

زارع اضافه کرد: همکاری، همدلی و وحدت بیشتر شوراهای اسلامی شهر و روستا با مسئولان دستگاه‌های اجرایی برای پیشبرد امور مردم ضروری است.

رئیس تبلیغات اسلامی شبانکاره نیز بیان کرد: نظام اسلامی خدمات بسیار خوبی به مردم ارائه کرده و این خدمات باید تداوم داشته باشد.

حجت‌الاسلام حمزه نیک‌نژاد با بیان اینکه خدمت خالصانه به مردم و حل مشکلات آنان وظیفه همه مسئولان در دوران خدمتشان است گفت: بدون تردید برقراری عدالت و به کارگیری مدیران با تجربه در بخش‌های مختلف برای خدمت رسانی به مردم ضروری است.

در این آیین مسلم سلیمانی به عنوان بخشدار شبانکاره معرفی و از خدمات مختار چترسنجی(بخشدار سابق شبانکاره) تقدیر شد.

انتهای پیام/م
برچسب ها: بوشهر ، بخشدار ، انتصاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.