بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور درخصوص حوادث اخیر آمریکا:

امروز جنایت‌های آمریکا و اسراییل از غزه تا فرگوسن ادامه دارد

بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور درخصوص حوادث اخیر آمریکا منتشر شد.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگارن، در این بیانیه آمده است: " سردمداران نژاد پرست امریکا امروز در دنیا مدعی برقراری صلح در جهان گشته و با استفاده از رسانه ها و لابی های رسانه ای خود چهره دروغین خود را پنهان نموده است، و نه تنها در کشور خود،بلکه در سراسر دنیا در هر جنایتی که در حال رخ  دادن می باشد رد شیطان بزرگ یافت می شود."
به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج دانشجویی ، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور درخصوص نقض حقوق بشر در حوادث فرگوسن آمریکا بیانیه ای صادر نمود.
متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

يا أَيُّهَا النّاسُ إِنّا خَلَقناكُم مِن ذَكَرٍ وَأُنثىٰ وَجَعَلناكُم شُعوبًا وَقَبائِلَ لِتَعارَفوا ۚ إِنَّ أَكرَمَكُم عِندَ اللَّهِ أَتقاكُم ۚ إِنَّ اللَّهَ عَليمٌ خَبيرٌ﴿۱۳﴾

ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است!
هر نفس آزاده و حق گرایی ،شهادت  سر خواهد داد که هر مولودی که قدم بر عرصه گیتی  قرار می دهد ،فارغ از رنگ و نژادش مورد احترام می باشد و پر واضح است که رنگ و نژاد انسانها هرگز نباید مبنایی برای احترام و یا بی مهری  به انسانها قرار گیرد،امری که در همه ادیان الهی مورد احترام قرار گرفته و صریح ترین آن ها را می توان در دین مبین اسلام ،به درستی مشاهده نمود که همه انسان ها اعم از سفید پوست و سیاه پوست در یک رتبه قرار دارند و آنچه موجب برتری یک انسان می گردد، نژاد و رنگش نمی باشد، بلکه میزان عبودیتش نزد پروردگار متعال است.
چند روزی است باز شاهد آنیم که در آمریکا کشوری که به غلط و دروغ داعیه دار حقوق بشر گشته است، تمامی قواعد انسانی را زیر پا نهاده، با نگاه نژاد پرستانه حق حیات را از یک جوان 18 ساله سیاه پوست  گرفته اند که این اقدام غیر انسانی با اعتراضات گسترده مردم رنج دیده امریکا روبرو گردیده است و معترضان از پليس به علت شليک به "مايکل براون" نوجوان  18 ساله سياه‌پوستي که کاملاً غيرمسلح بود، انتقاد و خواستار توقف خشونت پلیس علیه سیاه‌پوستان گردیده اند. اما چه حاصل که همین اعتراضات نیز با برخورد نظامی شدید مواجه شد و نتیجه آن کشته و زخمی شدن معترضان شد.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور، ضمن محکوم نمودن این اقدام غیر انسانی تاکید می نماید این تبعیض نژادی که امروز با قتل نوجوان 18 ساله بار دیگر خود را نمایان کرده است، یکی از بنیان های اصلی حکومتداری امریکایی است، و جای بسی تاسف است که سردمداران نژاد پرست امریکا امروز در دنیا مدعی برقراری صلح در جهان گشته و با استفاده از رسانه ها و لابی های رسانه ای خود چهره دروغین خود را پنهان نموده است، و نه تنها در کشور خود،بلکه در سراسر دنیا در هر جنایتی که در حال رخ  دادن می باشد رد شیطان بزرگ یافت می شود.

چه کسی است که از سیاهه اقدامات ضد بشری امریکا خبری نداشته باشد. چه کسی است که نداند امروز کشتار  مردم مظلوم فلسطین و غزه در سایه حمایت امریکاییان و به دست رژیم کودک کش اسراییل اتفاق می افتد؟ آری امروز جنایت‌های امریکا و اسراییل از غزه تا فرگوسن ادامه دارد.

جنایات و نسل‌کشی‌ای که امروز در غزه در حال رخ دادن می باشد ،کشتار وحشیانه‌ای که توسط گروهک های دست پرورده آمریکا در عراق و سوریه و دیگر کشور های منطقه در حال رخ  دادن هست ،تنها گوشه ای از جنایات وحشیانه می باشد.

بسیج دانشجویی سراسر کشور،بار دیگر ضمن محکوم نمودن این اقدام غیر انسانی، از همه انسان های آزاده  در سراسر دنیا می خواهد که جهت خاتمه دادن به خشونت در سر تا سر دنیا در مقابل این شیطان بزرگ ایستادگی نمایند.

والسلام علیکم

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار