سرهنگ محمدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

دستگیری مرد عراقی به اتهام قاچاق سوخت به عراق / کشف اسکانیا سرقتی در کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان "دالاهو" کرمانشاه ازکشف یک دستگاه اسکانیا سوخت رسان عراقی که چندی پیش درکشور عراق به سرقت رفته بود خبرداد وگفت:این خودرو حامل 30هزار لیتر سوخت قاچاق بود.

سرهنگ محمد محمدی فرمانده انتظامی شهرستان "دالاهو" کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی براین که یک دستگاه تانکر سوخت رسان مدتی است بدون صاحب و بدون پلاک در یکی از شهرک های اطراف رها شده است و با توجه به حساسیت موضوع ،مراتب در دستورکار پلیس قرار گرفت.
 
فرمانده انتظامی شهرستان "دالاهو" کرمانشاه ادامه داد: با بررسی و بازدید به عمل آمده از خودرو ،مشخص شد خودرو حامل 30هزار لیترسوخت قاچاق بوده و متعلق به کشور عراق است.
 
سرهنگ محمدی تصریح کرد:در ادامه مشخص شد این خودرو متعلق به فردی اهل و ساکن سلیمانیه عراق بوده که خودرویش راجهت فعالیت اقتصادی تحویل راننده عراقی داده و راننده نیز خودرو را با مدارک غیرمعتبر به شخصی درشهرستان "دالاهو" فروخته است .
 
این مقام انتظامی اظهار داشت : با کارشناسی های به عمل آمده مشخص شد تانکرخودروی کشف شده مربوط به خودروی دیگری است که قبلاً در کشور عراق مورد سرقت واقع شده است.
 
فرمانده انتظامی شهرستان "دالاهو" کرمانشاه خاطرنشان کرد:با اقدامات به موقع ماموران و با هماهنگی مقام قضایی، راننده متهم عراقی به همراه همدستانش در شهرستان "مریوان" استان کردستان دستگیر شد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار