سیستم مبلمان شهری در شهرستان ملارد با ضعف و کاستی مواجه است

شهرستان پر جمعیت و مهاجر پذیر ملارد در حوزه‌ی مبلمان شهری در وضعیت چندان مناسبی قرار ندارد و بهبود و ارتقاء سطح کمی و کیفی امکانات این بخش نیازمند توجه هرچه بیشتری است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  ، مبلمان شهری در علم شهرسازی دنیای امروزی یکی از ضروریات حائز اهمیت به نظر می‌رسد که از سوی متولیان و مسئولان شهری همواره مورد توجه قرار می‌گیرد و از اهمیت خاص و ویژه‌ای در بین شهروندان و مدیریت شهری برخوردار است.

سطح مبلمان شهری علاوه بر اینکه در سیما و چهره‌ی ظاهری شهر نقش بسزایی ایفا می‌کند و در زمره‌ی امکانات و زیر ساخت‌هایی محسوب می‌شود که در نوع خود کاربری و خدمات مطلوبی را به سالمندان و اقشار گوناگون جمعیت شهری ارائه می‌کند و افراد مسن که با مقتضیات و محدودیت‌های خاص سنی خود روبرو هستند ، از آن به عنوان نشیمن‌گاه شهری بهره می‌برند و در کنار آن جمعیت جوان نیز از مزایای آن استفاده می‌کنند.

استقرار صندلی ها در مناطق پر تردد سطح شهر در طول روز حجم انبوهی از جمعیت را بر روی خود جای می‌دهد و شهرستان ملارد متاسفانه در حوزه مذکور در وضعیت چندان مطلوبی قرار ندارد و به استثنای برخی از پارک‌ها و بوستان‌های محله‌ای، غالبا در سطح شهر و مناطق پر ترددی همچون خیابان امام خمینی (ره)، شریفی، دکتر حسابی و ... چنین امکانی لحاظ نشده است.

مصطلح است که سیستم مبلمان شهری یکی از شاخص‌هایی محسوب می‌شود که میزان احترام مدیریت شهری برای شهروندان را به تصویر می‌کشد و نشان دهنده‌ی یکی از ابعاد رفاهی است که به عنوان دغدغه‌ی مدیریت شهری برای ساکنین شهر‌ها، ظهور و بروز پیدا می‌کند.

امید آن می‌رود مسئولین و دستگاه‌های ذیربط در شهرستان ملارد بخشی از تلاش‌ و فعالیت‌های سازنده‌ی خویش را به این امر مهم معطوف و متمرکز نمایند تا سطح کمی و کیفی مبلمان شهری دراین شهرستان پر جمعیت به نحو هرچه مطلوب تری ارتقا یابد که به طور یقین در رضایتمندی شهروندان از عملکرد مدیریت شهری بی تاثیر نخواهد بود.

انتهای پیام/
 
برچسب ها: سیستم ، مبلمان ، شهری ، ملارد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار