سراج در جمع دانشجویان دوره راهبردی خط امام:

داعش توسط آمریکایی‌ها در زندانهای ابوغریب و گوانتانامو سازمان‌دهی شده‌ است

جریان داعش از دل زندان‌های عراق شکل گرفته و سرکردگان این جریان افرادی هستند که ذیل جریان القاعده به دنبال راه‌اندازی هسته‌ای به نام "آزادی قدس" بودند.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، رضا سراج ،مسئول اسبق بسیج دانشجویی در جمع دانشجویان حاضر در دوره راهبردی خط امام در مشهد مقدس گفت: غزه با مقاومت در برابر اسرائیل نشان داد تنها راه پیروزی در برابر دشمنان اسلام مقاومت است.
 
رضا سراج گفت: از بین بردن مقاومت با راه‌اندازی جنگ‌های قبلیه‌ای هدف غربی‌ها در منطقه است.اما برنامه‌ریزی‌های اسرائیل با مقاومت مردم سوریه برهم خورده است.

وی افزود: دستاوردهای مقاومت مردم غزه بسیار زیاد بود،بعنوان نمونه تعویق حمله اسرائیل به لبنان از جمله دستاوردهای این مقاومت است.

سراج در مورد گروههای تکفیری همچون داعش اظهار داشت: جریان داعش از دل زندان‌های عراق شکل گرفته و سرکردگان این جریان افرادی هستند که ذیل جریان القاعده به دنبال راه‌اندازی هسته‌ای به نام "آزادی قدس" بودند، این افراد پس از شناسایی توسط آمریکایی‌ها به زندان گوانتانامو منتقل و مجبور به همکاری با سرویس ‌های آمریکایی شدند، بخش دیگری از این جریان تکفیری توسط آمریکایی‌ها در زندان ابوغریب سازمان‌دهی شده‌اند.

وی هدف اصلی این گروه را ایجاد بی‌ثباتی در منطقه دانست و ادامه داد؛ ایجاد بی‌ثباتی سیاسی و به خطر انداختن انتخابات از جمله طرح‌های سرویس‌های امنیتی در منطقه است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار