احسانی: برگزاری دوره های آموزشی نیاز به مجوز فدراسیون دارد

رئیس کمیته آموزش گفت: هیچ ارگانی بدون مجوز رسمی از سوی فدراسیون و کمیته آموزش؛ اجازه برگزاری دوره های آموزشی را ندارد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ محمد احسانی-رئیس کمیته آموزش ضمن بیان مطلب فوق افزود: برگزاری دوره های آموزشی در رشته های فوتبال، فوتبال ساحلی، فوتسال، سمینار دانش افزایی، بدنسازی، آنالیز و دروازه بانی و هر دوره آموزشی که مرتبط با فوتبال است باید با مجوز رسمی از سوی فدراسیون فوتبال و کمیته آموزش باشد. در غیر اینصورت دوره ها فاقد اعتبار بوده و مورد تائید ما نیستند.

وی در ادامه بیان کرد: کمیته آموزش فدراسیون فوتبال به همراه کمیته آموزش هیاتهای فوتبال هر ساله دوره های دانش افزایی و آموزشی را در تمامی زمینه ها برگزار می کند. به مدرسین و شرکت کنندگانی که می خواهند در دوره آموزشی شرکت کنند هشدار می دهیم که با اطلاع و دقت لازم در دوره ها  تدریس و یا ثبت نام کنند. ضمن اینکه از دبیرکل فدراسیون درخواست کرده ایم نامه ای را به هیاتهای فوتبال استانهای کشور و تمامی کمیته های فدراسیون ارسال تا از برگزاری دوره های آموزشی که مورد تائید ما نیست، جلوگیری کند.

احسانی در ادامه از برگزاری همایش بزرگ فوتسال در آبانماه خبر داد و افزود: همایش بزرگ فوتسال در آبانماه با حضور مربیان سراسر ایران و با مدرسی حسین شمس، ناصر صالح، علیرضا رعدی، سفال منش و دکتر پرنو برگزار میشود.

رئیس کمیته آموزش از برگزاری دومین مرحله استعدادیابی مربیان سراسر کشور خبر داد و گفت: مرحله اول  دوره مدرسی استعدادیابی برگزار شد و شرکت کنندگان در مرحله دوم  از 20 تا 27 آبانماه زیر نظر "جان اوه" مدرس استعدادیاب فوتبال پایه از  فدراسیون فوتبال آلمان، آموزش های لازم را می بینند.

وی در پایان در خصوص برگزاری گردهمایی مربیان تیم های ملی گفت: بدون شک برگزاری این دوره ها باعث می شود تا مربیان داشته ها و تجربیات خود را اعلام کرده و همچنین با ارائه برنامه های آموزشی و مطالب فنی، بستر رشد و گسترش را در تیم های پایه فراهم کنیم. ضمن اینکه قرار است در نشستی که در آبانماه با حضور کادر تیم های ملی برگزار می شود؛ "جان اوه " مدرس استعدادیاب فوتبال پایه آلمان نیز حضور داشته و برای مربیان ما مطالبی را مطرح کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار