سرمربی تیم والیبال نوین کشاورز گفت: حضور تیم نوین کشاورز در این دوره از مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور قطعی است.

مسعود آرمات سرمربی تیم والیبال نوین کشاورز در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: به طور قطع در مسابقات لیگ برتر امسال همانند سنوات قبل با ترکیب جوان حاضر می‌شویم، به طور تقریبی 60 درصد ترکیب تیم تغییر کرده است.

وی گفت: ما تاکنون با حضور خود با ترکیب جوان در مسابقات، یکسری والیبالیست‌های جوان را به تیم‌های مختلف معرفی کردیم و هم اکنون آن ها در دیگر باشگاه‌ها مشغول فعالیت هستند اکثر این بازیکنان که در گذشته جزو جوانان محسوب می‌شدند حال به عنوان نیروهای باتجربه در ترکیب‌ تیم‌ها حضور دارند.

آرمات گفت: تیم والیبال نوین کشاورز سال گذشته به جمع هشت تیم برتر لیگ راه پیدا کرد اما از صعود به مرحله پلی اف بازماند فدراسیون برای تعیین تیم‌های پنجم تا هشتم بازی نگذاشت و براساس قرعه جایگاه تیم‌ها مشخص شد با توجه به این مسأله ما در مکان پنجم جدول رده‌بندی ایستادیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا جوانگرایی باعث نمی‌شود نتایج کسب شده ضعیف شود؟ گفت: خیر من قول صد در صد می‌دهم که تیم نوین کشاورز در مسابقات لیگ امسال به مراتب بهتر از سنوات قبل حاضر شود ما سال گذشته تیم را دقیقه 90 تشکیل دادیم به طوری که 2نفر از بازیکنانمان همان روزی که قرارداد بستند و کارت بازیشان صادر شد بلافاصله در دیدار اول مقابل پیکار حاضر شدند ولی امسال وقت کافی برای آماده‌سازی تیم داریم.

آرمات تصریح کرد: تیم نوین کشاورز پول ندارد که بتواند والیبالیست‌های مطرح و ملی‌پوش را جذب کند نه من و نه مسئولان بانک این هدف را ندارند که با جذب ملی‌پوشان روی سکو بردیم.

سرمربی تیم والیبال نوین کشاورز یادآور شد: به خاطر نتایجی که سال گذشته ما در لیگ برتر به دست آوردیم بسیاری از افراد و کارشناسان به ما تبریک گفتند این مسأله برای من و مسئولان بانک از ارزش بالاتری نسبت به کسب مقام و مدال برخوردار بود.

آرمات گفت: من هم مانند هر مربی دیگری کسب مقام قهرمانی و مدال طلا را دوست دارم ولی همین که بازیکنان جوان تیم نوین کشاورز به دیگر تیم‌ها معرفی می شوند برایم کافیست.

انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار