اردبیل/

اردبیل میزبان جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان کشور

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: استان اردبیل میزبان جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان کشور در روزهای هفدهم تا بیستم شهریور ماه جاری خواهد بود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ سید ناصر اسحاقی در نشت اعضای ستاد برگزاری جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان کشور با ابراز خرسندی از میزبانی این رویداد مهم هنری کشور در اردبیل گفت: استان اردبیل بر خود می بالد که در روزهای هفدهم تا بیستم شهریور ماه جاری میزبان هنرمندان برگزیده کشور در قالب جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان است .

وی با اشاره به ظرفیت های استان اردبیل در برگزاری جشنواره ها و محافل فرهنگی و هنری در سطوح ملی و منطقه ای ، اظهار داشت : همه هنرمندان استان درقبال این جشنواره مسئول اند و باید با برگزاری آبرومندانه آن از پیشینه فرهنگ و هنری استان دفاع کنند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزاری اولین بازار فروش آثار هنرمندان هنرهای تجسمی استان را همزمان با لیالی پر فیض قدر و به نفع موسسه خیریه ریحانه از بهترین و تاثیر گذارترین برنامه های اجرا شده در این سالها عنوان کرد و گفت : خانواده هنرهای تجسمی استان ، همدل و هم صدا برآنند تا اتفاقات مبارکی را در سطح استان اردبیل رقم بزنند.

سید ناصر اسحاقی تاکید کرد: خوشنامی و کارنامه درخشان اردبیل در برگزاری جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان کشور با تلاشهای صادقانه همه هنرمندان استان میسر خواهد شد .

انتهای پیام/ش/ن

برچسب ها: اردبیل ، میزبان ، جشنواره ، ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.