دبیرنخستین همایش ملی نقش تعاونی‌های نسل نوین خبر داد:

آغاز واگذاری سهام بزرگترین شرکت تعاونی اقتصادی خاورمیانه در آینده‌ای نزدیک

در این همایش شاهد آغاز واگذاری بزرگترین شرکتهای تعاونی سهامی اقتصاد خاورمیانه خواهیم بود که در نخستین گام عرضه سهام تعاونی توسعه وعمران شهرستان تهران به طور نمادین واگذار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، امید شنعه دبیر نخستین همایش ملی نقش تعاونی‌های نسل نوین در توسعه اقتصاد و فرهنگ و مدیر عامل بنیاد توسعه کارآفرینی و تعاون استان تهران در نشست خبری به تشریح برنامه‌های این همایش پرداخت.

وی ادامه داد: این همایش در دوازدهم شهریورماه در سالن اجلاس سران با حضور مسئولین کشوری و لشگری برگزار خواهدشد.

دبیر نخستین همایش ملی نقش تعاونی های نسل  نوین در توسعه اقتصاد و فرهنگ با بیان میزان مقالات ارسال شده به دبیرخانه همایش گفت: بیش از 88 مقاله به دبیر خانه همایش ارسال شد که هیئت داوران همایش در حال بررسی مقالات ارسالی هستند.

مسئول هیئت داوران همایش آقای دکتر علی حیدری مدیر کل آموزش و پژوهش وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی است که با همکاری دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران به انتخاب مقالات برتر مشغول هستند.

وی ادامه داد: محورهای اصلی مقالات در خصوص نقش تعاون در کشور، چالش‌های توسعه تعاون در کشور، راه‌های رسیدن به اقتصاد 25 درصدی سهم تعاون و تعاون و فرهنگ است.

شنعه با اشاره به اینکه در کنار همایش نمایشگاه‌ تعاونگران برتر هم دایر خواهد بود تصریح کرد: از هر استان تعاونی‌هایی که فعال هستند در این همایش دارای غرفه خواهند بود که اکثر این غرفه ها مربوط به تعاونی‌های نسل نوین است.

وی اضافه کرد: تعاونی‌های‌ نسل نوین شامل تعاونی‌های ملی، تعاونی‌های دانش بنیان، تعاونی‌های بزرگ، تعاونی‌های سهامی عام و تعاونی‌های خاص است که مجموع کل آنها در کشور زیر 1000 تعاونی‌ است.

دبیر نخستین همایش ملی نقش تعاونی‌های نوین در توسعه اقتصاد و فرهنگ گفت: در این همایش شاهد آغاز واگذاری بزرگترین شرکتهای تعاونی سهامی اقتصاد خاورمیانه خواهیم بود که در نخستین گام عرضه سهام تعاونی توسعه وعمران شهرستان تهران به طور نمادین واگذار خواهد شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: دلیل اصلی نام‌گذاری این همایش نام‌گذاری امسال با نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی که بنیاد توسعه کارآفرینی و تعاون استان تهران در تلاش است با ارائه تسهیلات خاص به بخش تعاون سبب افزایش 25 درصدی بخش تعاون در اقتصاد شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار