ریاض در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

فرجی دانا به قولش عمل نکرد / احتمال حضور احمدی نژاد در رقابت‌های انتخاباتی

سخنگوی انجمن اسلامی پزشکان ایران با اعلام حمایت این انجمن از استیضاح وزیر علوم گفت: فرجی دانا به قولش عمل نکرد و حتی در فرصت یک ماهه هم باز بر مواضعش تاکید کرد.

سید علی ریاض در گفت‌وگو با خبرنگار گروه احزاب و تشکلهای باشگاه خبرنگاران از تشکیل ستاد انتخاباتی انجمن اسلامی پزشکان ایران خبر داد و گفت: خط قرمز ما موضع گیری و شفافیت گروه‌ها و افراد در فتنه 88 و میزان بصیرت است.

وی افزود: فرجی دانا در روزهای رای اعتماد قول داد از نیروهای منتسب به فتنه 88 در دانشگاه استفاده نکند ولی از این خط قرمز عدول کرد. انجمن اسلامی پزشکان هم قطعا از این استیضاح حمایت می‌کند.

ریاض با بیان اینکه امروز برخی می‌خواهند از این فرصت، دانشگاه را جولانگاه افکار و عقاید سیاسی خود قرار دهند گفت: کسانی که در فتنه 88 شکست خوردند و نتوانستند به نتایج دلخواه برسند، امروز به دنبال فرصتی هستند تا از فضای دانشگاه‌ها برای اهداف و برنامه‌های خود استفاده کنند.

ریاض در ادامه اشاره کرد: به جای آنکه دانشگاه‌های ما سمت و سوی علمی داشته باشند و با هدف توسعه علمی و نظری فعالیت کنند بیشتر وارد جریانات سیاسی شده‌اند که این آسیب جدی برای دانشگاه‌هاست.

ریاض وحدت و ائتلاف اصولگرایان در انتخابات آینده را رمز پیروزی این جریان سیاسی عنوان کرد و در مورد گمانه زنی‌ها برای ورود برخی چهره‌ها مانند محمود احمدی نژاد هم گفت: قطعا آقای احمدی نژاد یک چهره سیاسی است و احتمال ورود وی به عرصه انتخابات هم می‌رود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار