نقوی‌حسینی در تشریح جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

جمهوری اسلامی خواهان حفظ وحدت و یکپارچگی پاکستان است

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در جلسه کمسیون امنیت ملی سناریوهای مختلف تحولات پاکستان از جمله ترکیب کمپین شکل گرفته علیه نواز شریف مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت و اعلام شد جمهوری اسلامی خواهان حفظ وحدت و یکپارچگی پاکستان است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، "سیدحسین نقوی حسینی" نماینده مردم ورامین و سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در تشریح جلسه امروز کمیسیون متبوعش گفت: در ابتدای جلسه با توضیحات "علاالدین بروجردی" رئیس کمیسیون و اعلام نگرانی‌های اعضای کمیسیون نسبت به دغدغه‌های اقتصادی مردم مصوب شد که جلسه مشترکی بین کمیسیون‌های امنیت ملی و سیاست خارجی، کمیسیون اقتصادی و کمیسیون صنعت، معدن و تجارت برگزار شود.

وی افزود: در این جلسه قرار است برنامه‌های دولت در ارتباط با کنترل تورم، خروج از رکود و رونق بازار تولید و کار مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد.

نقوی حسینی تصریح کرد: این جلسه "ابراهیم رحیم‌پور" معاون آسیا و اقیانوسیه وزیر امور خارجه و همکارانش حضور یافتند و تحولات اخیر پاکستان، نقش عربستان و آمریکا در این تحولات و سرنوشت خط لوله صلح مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی اظهار داشت: "علیرضا حقیقیان" سفیر جمهوری اسلامی در پاکستان بر لزوم توجه بیشتر به تحولات پاکستان به عنوان یکی از همسایه‌های مهم جمهوری اسلامی تاکید کرد.

نماینده مردم ورامین و پیشوا در مجلس خاطر نشان کرد: سناریوهای مختلف تحولات پاکستان از جمله ترکیب کمپین شکل گرفته علیه نواز شریف مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت و اعلام شد جمهوری اسلامی خواهان حفظ وحدت و یکپارچگی پاکستان، رعایت اصول دموکراسی و احترام به مطالبات مردم و حفظ آرامش در پاکستان است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار