درخانه موزه استاد مطهری ؛

نمایشگاه "معرق قرآنی" گشایش یافت

نمایشگاه نقش طوبی با آثار "معرق قرآنی" با آثار استاد "مرتضی آتش پنجه" با محتوای آیات قرآن کریم و اسامی مبارک 14 معصوم (ع) تا30 مرداد در خانه موزه استادشهید مطهری برپاست.

به گزارش خبرنگار تجسمی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فرهنگ‌سرای ارسباران، نمایشگاه نقش طوبی با آثار "معرق قرآنی" با آثار استاد "مرتضی آتش پنجه "با محتوای آیات قرآن کریم و اسامی مبارک 14 معصوم (ع) تا30 مرداد در خانه موزه استادشهید مطهری برپاست.

این نمایشگاه با مجموعه منحصر به فرد هنر معرق و منبت با مضامین آیات قرآن کریم و اسماء مبارک معصومین ( ع ) همه روزه از ساعت 10 تا 19 در معرض دید عموم قرار گرفت.    

مرتضی آتش پنجه سال 1348 در تهران متولد شد و تحصیلات خود را در رشته صنایع دستی با تکنیک معرق به پایان رساند. 

این هنرمند دارای نشان درجه یک از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که در رشته های هنری خاتم کاری  پیکرتراشی ، نازک کاری ( صنایع چوبی ) نیز فعالیت دارد و تاکنون در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی هم به صورت گروهی هم انفرادی شرکت داشته است .
 
علاقمندان جهت بازدید از نمایشگاه می‌توانند ساعت 10تا  17 به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان دکتر شریعتی، پل سید خندان، خ جلفا مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 20-22872818 تماس بگیرند.
 

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار